welcome mie pe wordpress

wow! am blog! ceea ce inseamna ca nu prea am ce face:P . si nici in ale scrisului nu am mai exersat. oricum voi scrie aici ce-mi trece prin cap si cei 0 vizitatori imi vor pune note! :))))

de exemplu azi pot sa scriu despre campul de maci pe care l-am vazut din autobuz pe cand ma intorceam de la serviciu. nu am mai vazut in viata mea atatia maci, atata rosu aprins, de parca o bucata din campul acela luase foc. ici-colo cateva albastrele iti inviorau privirea infierbantata de marea de foc. as fi vrut sa pot face poze :(((

Mac fotografiat de mine … dar nu e din campul de maci

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la welcome mie pe wordpress

  1. ambre zice:

    Pe unde lucrezi tu oare, încât să vii acasă printre maci?
    (De apreciat folosirea lui „serviciu”.)

  2. Florin Iepan zice:

    Parc-ai fi o floare de mac… „roșie”, pasională, firavă și cu potențiale semințe întunecate 🙂

  3. Stefan zice:

    Bun venit in „blogosfera”.
    Da, ar fi fost interesant sa putem vedea niste poze cu acei maci pe care ii descri atat de frumos

  4. Grapefruits zice:

    Bine ai venit! Cat mai multe articole originale!

  5. liviu81weed zice:

    Foarte frumos, blog-ul continua felicitari!

  6. Lusio zice:

    Ohh.. l-ai inceput in luna in care-s nascut.. si deja ati implinit un an :)))

Lasă un răspuns

