despre nesimtire

fragment de jurnal:
„eu ziceam k N. e nesimtit pentru k mi-a zis k nu are kef de vorba. ei, uite k mai sunt si altii: in seara asta l-am apelat pe mess pe I. pentru ca imi zisese sa o sun eu pe o anume EA sa vad dak imi raspunde pt k lui nu-i raspunde. am sunat-o si am vbit cu ea. prin urmare vroiam sa-i spun k Ea mi-a raspuns la telefon. dar I.  se pare k nu avea kef de vorba. mi-a zis k are treaba si sa-i spun dak e ceva important, dak nu – vbim altadata. wtf? ce au astia? sau ce am eu de ii bag in seama? cand a devenit lumea asta asa de nesimtita? asa de ignoranta si egoista?
… mda, parca revin la scrierile mele sub forma de jurnal. acum ar mai lipsi sa-mi spui si tu k nu ai timp sa-mi citesti toate aberatiile de prin email-uri :)))))

noapte buna! a inceput sa ma doara capul:( „

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la despre nesimtire

  1. igaveuponlife zice:

    Bine ai venit in blogosfera. O sa-ti placa(uneori). Vreau o placinta cu dovleac pentru primul comentariu.

  2. florinhdu zice:

    surpriza…. chiar ti-am citit posturile…. (mi-am facut timp)… si vad ca ai o mica doza din pesimismul meu, dar si o mare tendinta catre optimism…. hei … pana la urma ce mai conteaza cum sunt ceilalti..?… conteaza cum esti tu… si apropo… scri3rile tale „sub forma de jurnal” prind bine pe blog… so… GO AHEAD.

    • darklorelei zice:

      multumesc. da, sunt o persoana a contrastelor. asta e bine pentru ca vad ambele fete ale monedei dar si rau pentru ca, in general, pendulez intre doua lucruri diferite nestiind pe care sa-l aleg.

  3. mersi de vizita 🙂 , bafta cu blogul in continuare

  4. un nou sens zice:

    Daca te doare capul, e bine, inseamna ca ai. Cunosc multi care nu au trait durerea asta niciodata! :)))

  5. Larri zice:

    s-au prostit,rau de tot !
    multumesc de comentariu,si bafta cu blogul.
    sa ne citim :d

  6. ambre zice:

    Sper, din suflet, că nu e un fragment din jurnalul tău!

  7. ambre zice:

    Folosirea lui k!!!

Lasă un răspuns

