eroii mei

Ma intreb uneori pana unde poate merge insensibilitatea oamenilor? Pana unde ne poate impinge setea de bani? Suntem pe ultima treapta a evolutiei vietii pe Pamant si tocmai datorita acestui lucru ar trebui sa fim responsabili, responsabili pentru orice fiinta vie! Cu atat mai mult cu cat noi suntem de cele mai multe ori cauza disparitiei acelor vietuitoare!

Iata pana unde poate merge British Petroleum in dezastrul ecologic din Golful Mexic:

http://www.youtube.com/watch?v=hCyXquY2KdQ&feature=player_embedded

Suntem mereu in cautare de modele, de eroi pe care sa ii veneram! De cele mai multe ori societatea impune gresit aceste modele! Ne place ca eroii nostri sa aiba nume, sa aiba chipuri si devoram cu o pofta salbatica orice informatie despre ei. Dar daca adevaratii eroi sunt cei fara nume, fara chipuri ce apar la televizor si pe copertele revistelor? Daca adevaratii eroi sunt cei ce fac fapte marunte  dar cu o importanta imensa pentru semeni? Ce ar fi daca am ridica din apele murdare de petrol o pasare ce abia mai respira? Ce ar fi daca am incerca sa salvam un pui de delfin esuat pe tarmul innegrit din Golful Mexic? Ne-am murdari pe maini?

Respect profund pentru voluntarii care incearca sa salveze ce a mai ramas din vietuitoarele acelui ecosistem! Ei sunt eroii mei!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la eroii mei

  1. ambre zice:

    Clar, eşti o visătoare.

  2. florinhdu zice:

    ….dap… cred ca eu sunt un erou negativ aici – eu chiar fac aplicatii informatice pt cei de la British Petroleum… cred ca am o impicatie, indirecta ce-i drept…. dar m-ai facut sa ma simt putin vinovat 😦

Lasă un răspuns

