Cine este Aldo Blaga?

In ultimul post vorbeam despre Madalina Manole, o voce de exceptie de pe scena muzicii romanesti. Iata ce am descoperit astazi:

Si mai sunt multe daca veti cauta pe Youtube dupa Aldo Blaga. Cine este? O voce fantastica nepromovata! Noi promovam anti-talente precum Inna, Antonia si alte dezbracate si baieti petrecareti ce se cred mari DJ daca folosesc un soft de scos sunete pe calculator.

Am gasit putine date despre el. Este din Satu Mare. A terminat Conservatorul la Cluj. Pe Youtube am vazut ca a participat la o emisiune la TVR unde impreuna cu tatal lui care e actorul Vasile Blaga si cu Paula Seling au interpretat un cover. Se gasesc pe net filmuletele cu toate cover-urile cantate de el dar in presa nimic. Normal ca e mult mai interesanta Inna, normal ca ne preocupa mai mult cu cine umbla si pe unde Bianca lu’ Bote.

M-am uitat la toate inregistrarile postate de el pe Youtube. Sunt zeci de mii de vizualizari. Nu numai ca are o voce fantastica, nu numai ca este si frumusel dar este si foarte dezghetat si are simtul umorului.

M-am bucurat enorm si a fost unul din putinele momente in care m-am simtit mandra de tara asta ascultandu-l pe Aldo Blaga.

Ei  bine baiatul asta cu voce de vis si ochi frumosi a plecat. A plecat undeva unde talentul ii este pretuit. Este acum in Statele Unite.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cine este Aldo Blaga?

  1. zizinica zice:

    Am ascultat cateva melodii si sunt de acord cu tine, are o voce superba.
    Dar ce sa facem, asta e Romania….
    Oricum bravo lui:).

  2. Ralu zice:

    Este extraordinar!
    Pacat ca la noi nu sunt apreciatii adevaratii artisti!

Lasă un răspuns

