nu am chef

Da, nu am mai scris nimic de ceva vreme. Nu am mai avut chef. Cheful asta e o problema importanta la mine. De exemplu, peste o saptamana am niste examene de dat. Cica sunt importante. Si nu am chef sa citesc ceva pentru ele. Prin promovarea lor pasesc intr-o noua etapa superioara a fenomenalei profesii pe care am … ales-o (a se citi „ales-o” cu glas scazut si nod in gat). Dar alegerea asta e o alta discutie. Sa revin la examene si la motivatie. Nu am motivatie. Nici macar financiara! Caci profesionala nu vad niciuna viabila! Pur si simplu nu ma intereseaza!
Tot ce vreau e sa vina mai repede examenele si sa treaca la fel de repede! Sa se reinstaleze linistea, starea asta de hibernare in care am intrat de ceva vreme. Mai vreau putina leneveala, lipsa de actiune, plutire in deriva … inca nu vreau sa ajung la mal.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la nu am chef

  1. Probabil caldura are efectul asta tranchilizant asupra ta. Stiu ca pe mine ma face incapabil sa ma concentrez . Tot ce pot sa fac e sa ma imaginez stind pe plaja 😀

  2. Stefan zice:

    Important este ca esti aici 😉
    Motivatia… o chestie pe cat de simpla pe atat de complexa. Tonul tau pare prea serios ca sa iti spun „Pofta vine mancand”.
    Stiiiii ca ne-ai lasat curiosi referitor la profesie, da?
    Am o intrebare legata de sfarsitul articolului tau: influenta a WU WEI? 🙂

  3. darklorelei zice:

    Curiozitatea e un lucru bun. Ea pune lucrurile in miscare.
    Cat despre influenta wu wei … nu cred … poate ca acum trec printr-o lipsa acuta de curiozitate si de aici plutirea in deriva …

Lasă un răspuns

