despre sefi …

Iubesc sa am sefi idioti care dupa ce ca sunt idioti de la natura imi mai sunt si inferiori ca studii. Dar imi sunt sefi si se cred Dumnezeul angajatilor lor. Dar printre „ingerii” din subordine, Dumnezeu mai are si cate unul nesupus, in cazul asta EU. Inteleg ca nu-i convine atunci cand reactionez la o nedreptate ce mi se face dar nu inteleg ce are in restul timpului cu mine? Orice sugestie venita din partea mea e primita cu ton ridicat si ochi bulbucati gata sa iasa din orbite. Sa fie de vina frustrarile lui legate de inferioritatea intelectuala? Sa fie de vina faptul ca eu nu ii aduc „atentii” cum fac alti angajati?
Desi am incercat sa nu mai intervin, sa imi fac treaba si atat continua sa ma agaseze cu cate ceva. Astazi in mod repetat mi-a vorbit pe un ton ridicat. Eu sunt o persoana calma. Chiar si atunci cand ma cert cu cineva tot calm vorbesc. Cred ca e important sa aduci argumente sa-ti sustii afirmatiile mai ales intr-o astfel de neintelegere si gasesc sub demnitatea mea sa ridic tonul. Ridica tonul cei ce nu pot mai mult de atat. Si am vazut ca seful meu nu poate mai mult de atat. Cu argumentele expuse logic si sustinute de materiale doveditoare imi spune in fata: „facem asa pentru ca asa vreau eu!”. Cat de cretin sa fii sa afirmi asa ceva?
Azi am obtinut ce vroiam … insa dupa munca de lamurire si dupa ce am facut fata replicilor prostesti si tonului de stapan de sclavi pe plantatie. De un lucru imi pare insa rau: ca nu l-am intrebat de ce foloseste acel ton cand imi vorbeste. Ar fi trebuit sa-i spun ca mie mi se pare ca e ton ridicat si sa cer si parerea colegilor acolo de fata: lor cum li se pare? Cred ca ar fi tacut toti si ar fi bagat capul in pamant, reactie tipica.
Uneori regret ca am ceva mai multe sinapse decat altii. Asta e o sursa de nefericire si probleme. Poate era mai bine sa fiu ca prostovana ce face facultatea la Spiru si ii duce cadouri Sefului Atotputernic. Atunci as fi fost omul lui de baza prea laudat si prea mult salarizat.
Dar sa gandim pozitiv si sa speram ca lucrurile vor arata mai bine pe viitor! … adica un alt job caci alt sef curand nu va fi …
Pana atunci … o urare pentru sefi gasita pe trilulilu:
e498ea3b1ede84

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la despre sefi …

  1. Florin Iepan zice:

    Regula 1: șeful are întotdeauna dreptate!
    Regula 2: când șeful nu are dreptate se aplică regula 1 🙂

    ps. șefii sunt buni căci ne ajută să învățăm umilința

    • darklorelei zice:

      sa INVATAM umilinta??? pentru ce trebuie sa o invatam? nu ar fi mai bine sa invatam sa comunicam mai bine, sa fim altruisti, sa fim toleranti, sa ne ajutam, sa apreciem ideile bune, etc. m-am saturat de idiotii care de abia pot lega doua propozitii si care ocupa functii mari si se cred buricul pamantului!

  2. lastgardian zice:

    postarea asta se poate lega de ultima mea scriere….muahahaha!!!
    A boss is like a diaper…always on your ass and usually ful of sh**t… 🙂

Lasă un răspuns

