great expectations

Si iata ca dupa un razboi cu mine insami am facut-o: i-am trimis un mail in care ii cer o carte. Niciodata nu m-am priceput sa fac eu primul pas si atunci cand l-am facut m-am impiedicat si am cazut de mi-am rupt nasul. Acum mi-am luat inima in dinti … ce poate sa se intample?
1. sa imi spuna ca nu are cartea
2. sa aiba cartea, sa mi-o imprumute si ATAT
3. sa nu-mi raspunda deloc
Mare lucru, nu? Sa vedem ce va fi …
:))) Recitind solutiile posibile enuntate mai sus imi dau seama ca am omis una: cea pe care o astept si o doresc. La naiba, ce optimista sunt! 😛

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la great expectations

  1. Florin Iepan zice:

    Ai omis de fapt miriade de posibilităț, fiindcă în cazul interacțiunii dintre două universuri există o infinitate de variante și tocmai în această diversitate stă frumusețea ei… nu ești robot care sa contorizeze probabilitatea apariției unui eveniment, ești o ființă umană al cărui suflet e menit să reacționeze cu „WAW” la fiecare eveniment pe care îl experimentează tocmai fiindcă e unic și irepetabil… limitarea variantelor înseamnă micșorarea posibilitații de a fi fericit atunci când interacțiunes se va produce… 😉

    • darklorelei zice:

      Desigur ca pot fi variatiuni pe tema data … dar in situatiile enumerate am tinut cont doar de esential: va reactiona ori nu? 🙂 … ufff, Florin, … am facut o facultate care are oarecum legatura cu robotica …:P

      • Florin Iepan zice:

        Poate de acolo ți se trage 😀
        ps: daca reacționează poate să o facă în mii de feluri (inclusiv să-ți arate sentimentele și tu să nu le recunoști), iar dacă nu reacționează… un motiv în plus să nu renunți (ce-ar fi un „trofeu” fără luptă? 😉 )

  2. darklorelei zice:

    incepusem sa ma intristez deoarece pana acum nu a raspuns (stiu ca e doar prima zi de asteptare :))) ) … dar m-ai facut sa zambesc si sa nu-mi pierd speranta :):P
    multumesc, Florin!

  3. lastgardian zice:

    wow…cate intrebari!!!
    pana la urma ai primit cartea?

Lasă un răspuns

