a raspuns!

yupppieee! yuppiieeee! yuppieeee! ieri nu era niciun raspuns si atunci mi-am zis ca daca nu mi-a raspuns in trei zile inseamna ca nu-mi va mai raspunde vreodata. dar azi … AZI mi-a raspuns! wow! i’m so happy! uitasem de starea asta de beatitudine impletita cu vise si sperante. renuntasem sa mai aspir la ea inchizandu-ma intr-o cochilie ce ma proteja de orice mi-ar fi putut aduce suferinta. iar acum …acum ma port ca un copil, stiu. mi-era teama sa deschid mail-ul. cand in sfarsit mi-am facut curaj am citit fara sa respir ce scrisese. atat de simplu si natural imi spunea ca isi aminteste de mine si ca nu a mai fost reeditata cartea, dar ca o va cauta caci poate mai gaseste cateva exemplare ramase. uff! putea sa spuna ca o are pe cea din biblioteca personala … acum vreau prea mult si cu putin timp in urma nu vroiam decat un raspuns si atat! 😛
… isi aminteste de mine? de ce isi aminteste de mine? … sau poate nu ar trebui sa ma ambalez atat. e doar un raspuns la un mesaj, la o solicitare. SI ATAT!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la a raspuns!

  1. Florin Iepan zice:

    :)) da, doar un răspuns, unul din infinitatea de posibilități care puteau să fie… oricum, e doar semnul că frumosul poate comtinua atâta timp cât există iubire 😉

    • darklorelei zice:

      sau cat speram noi ca va fi iubire:P …

      • Florin Iepan zice:

        Iubirea nu e un lucru care există în mod exclusiv doar dacă este și reciprocitate, ci din contră ea este reală și adevărată atunci când nu variază în funcție de stările persoanei iubite… deci nu spera să fie, ci manifest-o cât mai jucăuș, cât mai spontan, cât mai gingaș cu putință 😉 …

Lasă un răspuns

