poveste cu morala

A raspuns and i was so happy … si zicea ca o va cauta. Si i-am zis ca astept sa o caute si neoficial l-am intrebat prin ce lucru negativ m-am facut remarcata de m-a tinut minte. Poate a fost prea ieftina intrebarea asta caci nu mi-a raspuns la ea (desi eu chiar cred ca ma tine minte din cauza unui lucru negativ, a unei situatii la care a fost martor fara ca eu sa stiu). Iar raspunsul cu rezultatul cautarilor a venit foarte tarziu, dupa vreo doua saptamani. O cautase, o gasise, dar sincer nu am priceput de ce nu poate sa-mi dea acea carte. Se oferea sa-mi trimita capitolele ce ma intereseaza pe mail. 😦 Mai bine, nu! O vroiam toata! I-am multumit si i-am urat mult succes in continuare. Si gata! Acum e liniste si in problema asta care ma framanta de foarte mult timp.
Morala 1: Copiii tampiti nu trebuie sa creada ca povestile pot deveni realitate!
Morala 2: Copiii mari trebuie sa se poarte potrivit varstei lor!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la poveste cu morala

  1. Florin Iepan zice:

    No și?… crezi cumva că dă faliment magazinul dacă nu mai au suc din ăla șmecher de care vroiai tu? :)… eu zic să cauți bine în magazin că e destul suc pentru toți… și pentru toate gusturile… ultima oară când am verificat aveau vreo 6 miliarde de soiuri 😉

    • darklorelei zice:

      :)) ca de obicei, Florin ma faci sa rad chiar si atunci cand nu veselia este starea mea de spirit. ai dreptate, bineinteles! oricum la sucul ala am visat prea mult … probabil s-a acrit de cand ma uit la el acolo pe raft. (parca era o fabula cu vulpea si strugurii :)) … cam asa fac si eu acum!)

      • Florin Iepan zice:

        Nu cunosc fabula… când eram mic eram foarte leneș la ora de citire 🙂 … dar dacă tot nu ți-a dat cartea să citești îți recomand o carte pentru copii ca să-ți potolești pofta de citit… e vorba de „How to train your dragon” de Cressida Cowell, e o serie de 8 sau 9 cărți foarte drăguțe… păcat că se găsește doar în engleză 😉

        ps: să ști că de multe ori ce e pe etichetă nu e în mod obligatoriu și în sticlă… iar la câte e-uri se folosesc azi, sucul din raft nu e stricat, dar sigur nu are gustul pe care te aștepți să-l aibă 😉

      • darklorelei zice:

        :)))) chiar ieri am descarcat filmul de desene animate! de carte nu stiu nimic … dar probabil ca e foarte scumpa ca toate cartile cu imagini colorate pentru copii.
        despre suc … ai dreptate. avand in vedere si raspunsul lui, probabil ca are alt gust decat vreau eu …

      • Florin Iepan zice:

        Da, filmul e foarte drăguț… dar cartea e mult mai interesantă și e aproape total diferită de film (care, spre deosebire de carte, are unele chestii de sorginte satanică inserate foarte subtil)… iar cartea se găsește în format digital pe net… deocamdată doar primele 5 (prima se numește la fel ca filmul) și doar în engleză.

      • darklorelei zice:

        o voi cauta. m-ai facut curioasa cu acele „chestii de sorginte satanica” 😛

      • Florin Iepan zice:

        Păi sunt foarte ușor de sesizat în film dacă te uiți atent după ele… dar ce mă supără pe mine e că l-au făcut în așa fel încât, nu doar că nu seamănă cu cartea, dar nici nu pot să mai continue povestea… ceea ce, din punctul de vedere al unuia care s-a străduit să-l facă astfel, e probabil o ușurare…

        Acest film este încă o dovadă că adevăratele valori ale sufletului nu mai au trecere la oameni, pentru ei totul trebuie să aibă o latură întunecată şi cumplită ca să poată fi apreciat cu adevărat… păcat.

      • darklorelei zice:

        recunosc ca nu l-am inca. sper sa nu stea pe calculator un an de zile pana il vad :)))) …. se mai intampla asa.

      • Florin Iepan zice:

        Toate la timpul lor… deşi eu zic să „suni” un prieten din lista de la messenger și să-i ceri ajutorul… nu de alta, dar un an e prea mult… mai repede ajunge sfârșitul lumii 🙂

      • darklorelei zice:

        am omis un cuvant mai sus in raspuns. :))) il voi vedea, mai ales ca m-ai facut curioasa.

Lasă un răspuns

