schimbari

Imi place la nebunie sa fac cumparaturi! Stiu! E o chestie pe care doar femeile o au! Dar e o chestie pe care eu am decoperit-o recent! Adica pana acum nu ma interesau asa de tare cumparaturile! Hainele nu erau deloc importante pentru mine! Ba chiar mi se parea ca e o trasatura specifica unui alt gen de fete cu care eu nu aveam nimic in comun. Acum imi dau seama ca in liceu nu eram deloc feminina si probabil singurul lucru din aspectul meu comun cu fetele era parul lung. Caci restul era vesnic acoperit cu un tricou larg negru, blugi si ghete. Purtam ghete chiar si vara. Odata tata (care nu avea treaba cu felul meu de a ma imbraca sau cu orice legat de viata mea 😛 ) disperat m-a intrebat daca in liceul meu sunt si fete care poarta rochii sau fuste. Aveam o aversiune fata de fuste si rochii. De abia prin facultate am inceput sa port tricouri stramte dar nu am renuntat la blugi. Pletele lungi pana la fund au fost taiate, iar acum semanam cu un baietoi cu parul de maxim 2 cm. Un baietoi care mai purta si ochelari. Spre finalul facultatii mi-am lasat parul sa creasca si am inceput sa mi-l aranjez. Apoi, poate datorita job-ului, a trebuit sa am ceva mai multa grija de felul in care ma imbrac. Dar ramaneam fidela stilului copilaresc, o Lolita cu pantaloni si bluzite stramte. Acum insa nu stiu ce m-a apucat dar petrec ore intregi cautand haine: rochii, fuste, bluze, etc. Deja oamenii din jurul meu isi fac probleme ca am innebunit. Dar mie imi place sa fac asta! Ma simt grozav cand sunt in cautare prin magazine, cand probez si mai ales cand ma intorc victorioasa cu ce am cumparat! Si daca nu am timp sa ma plimb prin magazine, caut pe net. Am o lista intreaga de site-uri cu haine la Bookmarks. Deja lucratoarele de la posta si curierii ma cunosc. :)))Si am descoperit ca imi place sa imi petrec timpul proband hainele, sa fac diverse combinatii si sa vad in oglinda cum vin. Ma bucur ca un copil de fiecare data cand fac asta. Probabil ca lucrurile astea trebuiau facute la o alta varsta, dar eu acum le-am descoperit. La acea alta varsta stateam mereu cu cartile in brate ascultand numai un anumit gen de muzica si uitandu-ma incruntat la orice lucru care ar fi avut legatura cu feminitatea.
Oricum imi pare bine ca este o schimbare venita de la mine, din dorinta mea si nu din a altora. Am o prietena care a facut o schimbare de acest fel pentru prietenul ei care nu merita deloc acest lucru. Acum fata e constienta ca a fost o greseala, but the damage is done!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la schimbari

  1. Florin Iepan zice:

    Ști cum spunea Murphy într-una din legile lui?… „când oamenii sunt liberi să facă ce vor, de obicei se imită unii pe alții” 🙂

    • darklorelei zice:

      sa fiu chiar asa de lipsita de imaginatie si/sau originalitate? 🙂

      • Florin Iepan zice:

        Pai cât de original aș fi eu dacă m-aș apuca să beau bere cu prietenii zilnic?… 🙂 iar duminica să beau suplimentar… 🙂 …nu-i un capăt de lume (și nici o noutate) că tot ceea ce facem e doar o imitare a ideilor altora… în fond nu originalitatea contează, ci spontaneitatea. 😉

      • darklorelei zice:

        bineee, atunci voi sta in cap cand ma uit in oglinda :P:))))
        lasand la o parte originalitatea sau lipsa ei, eu vorbeam aici despre faptul ca multa vreme am refuzat sa imit (cum ziceti tu si Murphy) ceea ce faceau altii. acum am incercat un lucru si mi-a placut. ca am cazut in extrema … asta e alta poveste :)))))))

      • Florin Iepan zice:

        Ai putea încerca totuși treaba cu oglinda… 😛

      • darklorelei zice:

        sa-mi fac si poza cu telefonul mobil in timp ce incerc treaba cu oglinda? si apoi sa pun poza pe … blog?:P:)))))))

      • Florin Iepan zice:

        Hmm… tentant, dar mai bine nu 🙂

      • darklorelei zice:

        de ce tentant? de ce nu?

      • Florin Iepan zice:

        Tentant pentru că te-aș „cunoaște” mai bine… și nu, fiindcă îți stă mai bine părul când stai în picioare 😉

      • darklorelei zice:

        am pus intrebarile intuind raspunsurile. dar la motivatia pentru „nu” nu ma asteptam :))))))

      • Florin Iepan zice:

        Alinuța: -Mami, pot să fac roata afară în stradă?
        Mama: -Nu dragă, căci o să ți se vadă chiloții.
        A doua zi:
        Alinuța: -Mami, pot să fac roata afară?
        Mama: -Nu scumpă, căci o să se vadă chiloții.
        A treia zi:
        Alinuța: -Mami, azi am făcut roata în curtea școlii!
        Mama:-Vai, precis ți-au văzut chiloții!
        Alinuța: -Nu, n-au văzut chiloții, că i-am dat jos înainte! 🙂

        ps: ăsta-i unul din dezavantaje dacă vrei să-ți pui picioarele deasupra capului și să porți fustă în același timp 🙂

      • darklorelei zice:

        :)))))) ai o lista cu bancuri si le stii asa de bine incat sa iei cate unul ce se potriveste unei anumite situatii?

      • Florin Iepan zice:

        Nu folosesc liste… e doar un „prost obicei” de-al meu… să încerc mereu să-i fac pe alții să se simtă bine spunându-le bancuri 🙂

      • darklorelei zice:

        eu nu le tin minte sa le spun si altora. dar ce bine ca le tii tu! 🙂

      • Florin Iepan zice:

        Chiar și așa, tu vezi doar o mică parte din mulțimea de bancuri care îmi trec prin minte de fiecare dată…

        ps: Î: ce fac peștii când se adună la un loc?
        R: bancuri! 🙂

      • darklorelei zice:

        hmmm … deci ai un procesor cu tehnologia 45 nm si cu 4 nuclee. nu mai zic nimic de memorie si viteza! 😛

      • Florin Iepan zice:

        :))) da… drăguț… deși nu știu exact ce dimensiuni are procesorul, dar parcă era de 25 nm… 😀

      • darklorelei zice:

        ooooooo … tehnologie revolutionara! SETI is searching for you! 😛

      • Florin Iepan zice:

        SETI înseamnă Search for Extra-Terrestrial Intelligence… și ultima oară când am verificat eram născut pe Terra… 🙂 …nu cred că mă caută ei pe mine… nu sunt omuleț verde și cu antene :p

      • darklorelei zice:

        „SETI is searching for you” era una din concluziile amuzante ale unui test de inteligenta pe care l-am descarcat candva de pe mensa. banuiam eu ca nu esti un omulet verde cu antene :P:))))))

      • Florin Iepan zice:

        Mda… IQ test… ultima oară când am făcut un astfel de test mi-au zis că-s geniu… și chiar le-am plătit 6 euro pentru rezultat… nesimțiți… 😦

      • darklorelei zice:

        :)))) l-ai facut pe cel de pe net care era promovat agresiv pe google?? eu nu am platit taxa asa ca nu stiu rezultatul. 😛
        esti geniu! si nu esti fericit?

      • Florin Iepan zice:

        Nu cred că m-ar face mai fericit să știu că sunt un geniu… oricum, problema e că sigur nu sunt, iar ei n-au avut bunul simț să-mi dea măcar un rezultat decent… acolo unde te aștepți să găsești cât-de-cât un dram de bun simț, te lovești de un perete solid de nesimțire.

      • darklorelei zice:

        poate s-au gandit ca daca tot plateste omul sa fie si fericit de rezultat. eu ti-am comparat capacitatea intelectuala cu cea a unui procesor de 45 nm si nici macar nu ti-am cerut 6 euro :))))))

      • Florin Iepan zice:

        Păi înseamnă că și-au ratat meseria, fiindcă nu m-au făcut mai fericit… atâta noroc că fericirea mea nu stă într-un Q 🙂

      • darklorelei zice:

        asa e. oricum e un subiect deschis acesta legat de definirea inteligentei si nivelurile ei. dar ai fi fost fericit daca ti se spunea ca ai o inteligenta medie?

      • Florin Iepan zice:

        Știu că am o inteligență medie, eram mulțumit să-mi spună orice Q între 100 și 110… dar un rezultat de 143 e ca și cum mi-ar fi spus: „prostule, ești un maaaare idiot!” 🙂

      • darklorelei zice:

        cum spuneam, exista multe definitii ale inteligentei si o varietate de scale pe care aceasta este evaluata (unele „mai omologate” decat altele) 😛
        e de remarcat modestia ta dar ar trebui sa te apreciezi corect. :)IQ-ul ti-o permite!

      • Florin Iepan zice:

        Nu am făcut eu clasamentul lor în care se spunea că mediu e între 100-110, peste medie înseamnă 110-140, iar peste 140 înseamnă geniu… dacă nu făceau ei această scală mai mai că-i iertam… deși dacă stau să mă gândesc mai bine, îi iert și așa… însă n-am să-i înțeleg nicioadată de ce au făcut asta

Lasă un răspuns

