dorinta

„In iarna asta
am sa te topesc,
am sa te frang in vant si gheata,
am sa te sfaram in fulgi de nea
si viforul il voi sorbi din tine
pana cand am sa-ti simt suflul de iarba cruda
si maini de ramuri de cires ai sa intinzi spre mine.
Si doar atunci iti voi picta pe albastrul sufletului maci rosii.”
… de cele mai multe ori ramane o dorinta, nu-i asa? Fie ca e mai bine sau mai prost exprimata ramane o dorinta. Si de la fel de multe ori ramane nemarturisita.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la dorinta

  1. Florin Iepan zice:

    Drăguț… îmi aduce aminte de versurile binecunoscute ale lui Eminescu…
    „Și dacă vântu’ bate-n geam
    Și se cutremur plopii,
    E ca în minte să te am
    Și-ncet să te apropii” 😉

  2. darklorelei zice:

    dar nu se poate compara cu Eminescu :)))))

Lasă un răspuns

