vine iarna …

Vine iarna. De abia azi am vazut cand am iesit din casa. De doua zile nu am iesit fiind racita. Anul acesta m-am imbolnavit mai des decat oricand. (Cred ca imbatranesc. :)) Batea vantul si un fel de ploaie rece imi lovea fata. Mi se parea ca incepe sa miroase a iarna, a ger, a natura intrata in amortire si inghetata.
Nu stiu de ce, dar singurele momente cand m-am bucurat cu adevarat de iarna au fost in copilarie. Atunci cand asteptam cu atata nerabdare sa ninga si in fiecare dimineata cand ma trezeam fugeam repede la fereastra sa vad daca a nins. Atunci cand nu stiam ce e gerul stand o zi intreaga prin nametii de zapada cu prietenii de joaca. Si atunci cand in noaptea aceea magica – cea mai lunga din tot anul – venea Mos Craciun! Nu am mai regasit magia acelor ierni de poveste in anii ce au urmat copilariei.
Azi am vazut peste tot decoratiile specifice care anunta venirea sarbatorilor de iarna. Da, vin sarbatorile, dar nu o simt. Sau poate imi interzic sa le simt apropierea. Nu vreau sa vina sarbatorile. Sunt un motiv de reuniune cu familia si prietenii – stiu … si totusi nu vreau nicio reuniune!
Poate ma simt asa si pentru ca sunt singura. Nu prea-mi marturisesc nici mie ca asta ar fi o problema. Mi-e greu sa accept ca asta conteaza asa de mult. I’m not like the others! Nu sunt disperata sa am pe cineva langa mine. Mereu imi sustin sus si tare independenta. Mai ales ca, daca ma gandesc bine, de ultimele sarbatori cand a fost cineva langa mine m-am simtit mai singura si mai trista ca oricand. Nu am stiut atunci sa inteleg de ce … e bine ca am inteles totusi pana la urma. 😛
Un prieten m-a intrebat ce planuri am de sarbatori. Nu am niciun plan si nici nu imi fac vreunul. M-am saturat de lucruri facute conform planurilor. Anul acesta stau asa sa vad ce se intampla fara planuri. Cine ma vrea alaturi de sarbatori sa spuna … si atunci ma mai gandesc daca si eu vreau. Desi nu vreau nici pe colegul destept si hazliu care se intereseaza de mine in ultima vreme, nici pe cel cu care sunt buna prietena de foarte multa vreme desi el ar vrea sa fim altceva; nu-l vreau nici pe cel mai dorit autor din lume care a refuzat sa-mi dea o carte si nici pe cel pe care sora lui, una din prietenele mele, tot incearca sa mi-l bage sub nas (stiu, nu suna frumos … dar chiar asa percep actiunile ei). Nu stiu pe cine vreau, nu stiu nici unde as putea sa-l caut, dar sunt sigura ca daca l-as vedea l-as recunoaste dintr-o privire.
Asadar pot sta linistita … alte sarbatori linistite asteptand … 🙂
Nu vreau prea multe de Craciun, nu-i asa? Si cand ma gandesc ca ar fi atat de simplu sa vreau asta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la vine iarna …

  1. Florin Iepan zice:

    Citind rândurile cred că am trecut prin toate stările posibile… când ai spus că cine vrea să te aibă aproape de sărbători să spună, m-am gândit plin de entuziasm să spun: „EU!”… 🙂 …apoi, văzând cât de frumos și diplomatic i-ai respins pe toți, am plecat iute capul (entuziasmului) și am continuat spunând la fel de iute: „… mai bine refuz, numai te rog nu mă pomeni și pe mine!”… apoi, înțelegând că l-ai recunoaște dintr-o privire, am răsuflat ușurat știind că posibilitatea să fiu eu acela este undeva foarte aproape de zero 🙂 … iar în final am revenit la calmul inițial dorindu-ți din tot sufletul să ai cât mai frumoase și mai calde sărbători cu putință fiindcă le meriți!

    ps: deși trebuie să recunosc că, undeva foarte adânc îngropată (atât de adânc pe cât am putut eu să o îngrop în câteva clipe), o voce (precum cea a măgărușului din Shrek) continuă neîncetat să strige: „Pick me!!! Me, me, meeee!!! Pick me!!!” :”>

    ps2: I hope that all this will make you smile… ‘cause is my true intention… or not… 😉

  2. imi place..
    si oarecum ma regasesc in el…ceea ce e ciudat

  3. se cam bat in cap optimismul cu realismul…
    nu crezi??

  4. mai departe unde ?
    in jurul cozii ? ca noi cam asa mergem…

  5. sunt realista fara doza aia de optimism…nu sunt pesimist
    Cred ca mi’ai furat tu doza mea de optimism ;]]

  6. pai tu poate le’ai furat inainte sa ti se ofere de bunavoie…
    nu crezi ?…

  7. lucrurile se intampla…si nu poti face nimic in privinta asta ;;]

  8. scuze ca ti’am facut chat din blog :”>

  9. si chiar iti place chat’u asta pe blog ? ;]]
    ca mie nu prea imi place…nu stiu ce sa zic :]]]

Lasă un răspuns

