prietenie … mai bine nu!

Ce este prietenia? Imi amintesc ca era una din intrebarile pe care le scriam in caietele acelea sub forma de jurnal pe care le faceam prin generala – oracole parca se numeau. In ultimul timp am devenit pesimista (sau poate doar realista) si mi se pare ca nici nu exista asa ceva. Toti sunt interesati doar de ei si se dau buni prieteni pana isi fac treaba cu tine. Si peste ceva timp, daca mai au iar nevoie de tine incearca sa-ti redevina prieteni. O fi demnitatea de moda veche! :))))))
De cateva zile ma tot apeleaza pe mess o fosta cea mai buna prietena. Si-a facut un nou id (stiind ca pe cel cunoscut nu ii raspund) si ma tot apeleaza intrebadu-ma daca vreau sa o adaug in lista. Este jalnic pentru ca nici macar nu isi motiveaza cererea in vreun fel rational si serios si nici macar nu are demnitatea sa renunte vazand ca eu nu am de gand sa reiau legatura. A fost cea mai buna prietena a mea si prietenia inceputa in facultate a durat si dupa aceea multa vreme pana la un moment dat cand ea a facut niste lucruri care nu se fac prietenilor ci dusmanilor si atunci am decis ca e mai bine sa ii punem capat. I-am multumit pentru toate momentele frumoase pe care mi le voi aminti mereu, dar i-am zis ca e mai bine sa mergem pe drumuri ce nu se intersecteaza. Taraganasem lucrurile destul de mult pentru ca mi-era foarte greu sa ma rup de ceva ce crezusem ca va dura forever. Ea tot incerca sa se disculpe, dar o facea invinovatindu-ma pe mine. Si desi poza in victima arunca mereu cu venin spre mine. La fel a facut si zilele acestea. Spunea ca vrea sa comunicam din nou, dar era rautacioasa la fiecare pas. A trecut mai bine de un an de cand am incheiat toate socotelile (sau asa am crezut eu, ca le-am incheiat). Si iata ca a revenit cu cererea asta stupida de adaugare in lista de mess nerecunoscand clar ca e ea si vorbind uneori la masculin despre propria persoana. Ba vroia sa fie ea, ba vroia sa fie altcineva! Cred ca nici ea nu stia ce vroia!
Ce vrei de fapt, E.? Din intepaturile tale vad ca in continuare te simti amenintata de mine. Am taiat orice legatura. De ce nu poti fi linistita? Ai dezvoltat vreo obsesie pentru mine? Vrei iertare sau razbunare? Spui ca vrei sa comunicam cum o faceam demult. Demult a trecut de prea mult timp si s-au petrecut atatea de atunci incat nimic si nimeni nu mai e la fel. Asa ca eu nu te mai cunosc pe tine, E.! Si loc de prieteni noi care sa-ti semene nu mai este! Asa ca ia-ti farama de demnitate ce ti-a mai ramas si nu mai reveni vreodata!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la prietenie … mai bine nu!

  1. Florin Iepan zice:

    Prieteni sunt toți și niciunul… peste tot există doar interese și dorințe… poți însă să clasifici interesele în 3 categorii mari: în prima categorie sunt cei care se iubesc pe sine cel mai mult (aici sunt aceia care se cred prieteni atâta timp cât le faci pe plac), în a doua categorie sunt cei care-i „iubesc” pe alții pentru că așa cred ei că e bine (deși în final această prietenie se dovedește a fi „de musai”)… iar în ultima categorie sunt cei care-L iubesc pe Dumnezeu mai presus de orice, în aceștia vei găsi mereu un prieten adevărat fiindcă sunt singurele ființe care te pot iubi ca pe ei însiși (sau ca pe un frate ori pe o soră). 🙂

    ps: eu cred că fac parte mai mult din prima categorie :p

  2. ggl zice:

    Prietenia este ceva ce ţi se cere pe fakebook şi-i dai accept din greşeală, după care iţi pare rău. Dar acum vă las; trebuie sa sun o prietenă, că nu am cont pe fakebook ca sa-i scriu pe wall.

Lasă un răspuns

