who’s this guy?

Astazi ma uitam pe top 20 pe VH1 si am dat de tipul asta, Lee Dewyze. De ceva vreme nu prea mai sunt la curent cu noutatile din muzica. Asa ca nu-l stiam. Am facut ceva cercetari si am vazut ca e castigator al American Idol. Just like Chris D.! 😛
Si ce melodie frumoasa, plina de viata este Sweet Serendipity!


Ma face sa vreau sa ies afara si sa dansez printre fulgi. Desi nu-mi convenea deloc pana acum ca a nins azi e prima data cand ma bucur. Poate datorita aceste melodii optimiste si jucause peste care am dat in dimineata aceasta. Sau poate datorita faptului ca de azi sunt oficial in concediu. Yupppiiieeee!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la who’s this guy?

  1. Florin Iepan zice:

    Ce păcat că nu există Top20 „cei mai perfecți oameni din lume”… 🙂 …

    • darklorelei zice:

      ar fi unul subiectiv ca si acesta de altfel … 😛

      • Florin Iepan zice:

        Probabil că da… la urma urmei și tipul ăsta a ajuns în top datorită mediatizării imense făcute de seria filmului Shrek… unde apar și melodiile lui. 😉

      • darklorelei zice:

        numai ca nu sunt cantate de el acolo. e vorba doar de una din ele, Halleluja care apare pe coloana sonora a filmului, dar e cantata de altcineva. 🙂

      • Florin Iepan zice:

        Dacă cineva s-ar trezi să cânte melodiile de succes ale lui M. Jackson mă întreb cine ar fi vinovat de succesul pe care l-ar avea… cântărețul sau melodiile devenite deja mit? 🙂

      • darklorelei zice:

        🙂 dar in cazul lui Lee, succesul nu vine de la acea melodie, ci de la prestatia lui la American Idol (voce, talent, look … ).
        p.s. nimeni nu ar mai putea avea succesul pe care l-a avut Michael cu melodiile lui.

      • Florin Iepan zice:

        N-am spus același, dar ar fi oricum mare… și zici că e idol american nenea ăsta?… mă întreb dacă au și românii idoli… :p

  2. Darky zice:

    Melodia asta m-a inveselit instantaneu. Oficial, ziua asta e intr-adevar frumoasa.:)

Lasă un răspuns

