scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,

Probabil iti scriu tarziu, dar asa fac eu mereu lucrurile pe ultima suta de metri. Poate ca mai ai timp sa-mi citesti scrisoarea in timp ce calatoresti cu trenul sau cu avionul, cu masina sau cu sania ta fermecata trasa de reni.
Ar trebui sa-ti spun ca am fost cuminte anul acesta si ca merit sa-mi aduci ce vreau. Ei bine, am fost cuminte. Am fost atat de cuminte incat nu am facut mai nimic din ce ar fi trebuit. Mai mult, nici nu mi-am propus sa fac ceva. Doar sa las timpul sa se scurga peste mine ca apele peste pietrele din rau. Caci poate asa vor deveni mai rezistente la orice socuri. Sa nu ma intrebi de ce nu fac lucruri pe care ar trebui sa le fac. Nu stiu. Poate pentru ca exista acel “trebuie” care nu mi-a placut niciodata. Sau poate pentru ca sunt lucruri pe care oamenii se asteapta sa le fac, iar eu nu am fost niciodata o persoana asa ascultatoare care sa actioneze conform stereotipurilor impuse de societate.
Si nu am sa-ti mai spun ce sa-mi aduci. Cred ca ai imbatranit si incurci cadourile caci mereu imi aduci altceva decat iti cer. Dar este de ajuns ca vii in fiecare an si imi intaresti speranta ca poate la anul voi primi ce imi doresc. Pana atunci sper sa ai timp sa ajungi pe la toti copiii mari si mici si sa le daruiesti la fiecare cate un strop din bunatatea ta. Da, vreau sa ajungi la toti prietenii mei fosti si actuali, la cei care mi-au daruit momente frumoase dar si la cei care m-au ranit, la cei ce ma iubesc dar si la cei ce inca nu realizeaza asta (:P).
Desi nu mai sunt asa mica te astept cu aceeasi nerabdare ca intotdeauna!

P.S. Sper sa nu te superi daca nu stiu sa-ti spun poezii. 😛

Cu drag,
Lorelei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la scrisoare catre Mos Craciun

  1. klausen1976 zice:

    Craciun fericit !

    Klausen

  2. Florin Iepan zice:

    Frumoasă scrisoare…. sper din tot sufletul ca Moșu’ să ajungă și la tine… >:D< … dacă nu ajunge o să facă el cumva să ajungă cadourile și la tine (mai bine mai târziu decât niciodată, nu?) 😉

Lasă un răspuns

