2011 cu jazz, mambo si tango

Am intrat in 2011 si lumea este inca amortita, obosita probabil dupa desfasurarea de forte din noaptea trecuta. Ce ciudati mai suntem sa ne bucuram ca trece timpul! Cand, de fapt ar trebui sa incercam pe toate caile posibile sa il oprim! … Da, stiu! Sa privesc partea plina a paharului: adica nu sarbatorim trecerea timpului, ci celebram actiunile noastre din anul ce a trecut, reusitele si toate momentele frumoase, rememoram bucuria generata de ele si astfel privim cu optimism spre anul care vine!
La multi ani tuturor celor care s-au gandit la mine noaptea trecuta si carora nu am mai avut ocazia sa le-o spun! (unii ar trebui sa citeasca acolo: “carora nici nu aveam de gand sa le-o spun”). And now let’s dance!

Am auzit melodia aceasta la radio acum doua zile si de atunci o ascult mereu. Nu numai ca este catchy si dansanta, dar Caro Emerald are o voce foarte buna. Nici nu stiam de ea. Ii auzisem vocea intr-o reclama Orange, dar am crezut ca e o melodie veche din cauza ritmurilor de tango si mambo combinate cu jazz. Iata ca este recenta, ca solista are in jur de 30 de ani (chiar daca nu prea pare). 🙂 Mai mult de atat … e din Olanda (si nu o tara latina cum eram tentata sa cred) si o cheama Caroline Esmeralda van der Leeuw! Imi plac melodiile ei ce aduc parfumuri de demult … sunt savuroase si te binedispun.
Asadar incep anul in ritmuri de jazz, tango si mambo!
“I have never dreamed it.
Have you ever dreamed a night like this?
I cannot believe it,
I may never see a night like this …”
… si, bineinteles, visand la o noapte like this!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 2011 cu jazz, mambo si tango

  1. Florin Iepan zice:

    Drăguță melodie… să trăiești o noapte „ca asta” și să nu poți crede că există… 🙂 …

  2. Xenonisis zice:

    La mulţi ani Lorelei!

    Nu îmi place Caro Emerald şi nici muzica ei, e prea „balenă” pentru gusturile mele… Îmi plac sirenele, din nenorocire… 🙂

    • darklorelei zice:

      La multi ani, Xenon!
      Este speciala Caro Emerald la fel ca si muzica ei. Nu se poate aplica tranzitivitatea? Adica … daca sirenelor le place Caro Emerald, iar lui Xenon ii plac sirenele atunci sa rezulte ca lui Xenon ii place Caro Emerald. 😛 … In orice caz, mie imi place si Cheryl Cole in continuare.

  3. Anca zice:

    jazz, mambo si tango – asa sa tot incepi un an nou 🙂

Lasă un răspuns

