o melodie de ascultat

Mai tineti minte melodia „O mie de ganduri” a celor de la Praf in Ochi? Foarte frumoasa desi mi se parea ca PIO seamana prea mult cu Linkin Park ca stil muzical si imagine.
Nu mai auzisem nimic de ei de atata amar de vreme. Dar iata ca au mai lansat ceva (nu stiu exact cand a fost lansata melodia; prin 2009 cred). „Locul ei” se cheama si suna cam asa:

Sunt ceva modificari in componenta trupei, adica unii au plecat si altii au venit. Au niste nume de scena baietii astia de te miri de unde le-au luat! OD, Tibi, FaNaKa, Lazza, Oxi, etc … bine, Tibi nu e asa de iesit din comun. Ca o paranteza si fara nicio ofensa pentru purtatorii numelui, asa il cheama si pe catelul meu. Si e tare dragalas! Imi place mult de el! 😛
Dar sa revin la PIO. De ce nu stiu oamenii astia sa se promoveze? De ce nu au un site propriu? De ce nu au conturi pe diverse platforme unde ar putea sa se faca gratuit cunoscuti?
Pentru melodia aceasta se putea face un videoclip super fara multi bani. Poate se gaseste cineva sa ii sponsorizeze pentru ca asta nu e videoclip (mai ales finalul)!
Acum descopar ca a fost genericul de final al unei telenovele. WTF??? Alt gen de promovare nu au gasit?
Dar ce mai conteaza? E foarte tare melodia!
I’m happy! Pentru o vreme am ce asculta! 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la o melodie de ascultat

  1. Florin Iepan zice:

    „Locul ei”… mă duce cu gândul la locul iubirii (sufletul omului)… dar nu mă lua în seamă…. pentru mine iubirea e ca și castravetele din sceneta cu Florin Piersic… e singurul lucru care contează cu adevărat și totul se reduce la ea. 🙂

    • darklorelei zice:

      Locul ei … este o Ea, o femeie … dar daca amesteci elementele cu relatia dintre ele poti spune si asa. Totul se reduce la nevoia noastra de a relationa …

      • Florin Iepan zice:

        După cum spuneam într-un articol foarte vechi: „…asta e ceea ce vă doresc eu să obțineți: să realizați în suflet că totul este El… iar voia Lui se simte, se vede și acționează în om prin Ea, iubirea eternă!”… cum spunea cineva simpatic: „all we need is love” 🙂

  2. afkafk zice:

    din cate stiu eu oamenii aveau …ma rog acum ‘n-spe mii de ani un site de promovore si imi amintesc ca era chair bine realizat. acum? nu stiu…cantau bine insa daca ascultai albumul de doua ori in aceeasi zi aveai senzatia ca aproape toate melodiile seama-ntre ele…ceea ce nu pot spune despre Linkin Park. ma rog asta-i si o chestiune de gusturi. parerea mea este ca au incercat,si ei ca multi altii, sa faca o replica de Romania a formatiei mult mai cunoscute cu care semanau si in stil si in linie melodica…

    • darklorelei zice:

      Da, acum am gasit si eu un site. Nu stiu daca e cel oficial. Nu prea e nimic pe acolo decat videoclipul acesta.
      In afara de melodiile promovate prin videoclipuri eu nu am ascultat altceva de la PIO. Poate si din cauza ca incercau sa semene prea tare cu LP. Si nimeni nu putea sa fie ca Chester and Co ! 😛
      Dar melodia aceasta chiar imi place!

  3. sinonime zice:

    Imi place muuult asta. Si nici nu ma deranjeaza ca e muzica de generic al unei telenovele, videoclipul pentru aceasta melodie si serialul in cauza, „Iubire si onoare” a fost ffff bine realizat, imaginile sunt spectaculoase!

  4. Luchian zice:

    Melodia e frumoasa ca si versurile 😉
    Saluta-l pe Tibi din partea mea 😉
    Pe al meu il cheama Bobby 😀

Lasă un răspuns

