nervi

Nervi, nervi, nervi! O mie de draci! Ai simtit vreodata o dorinta teribila de a secera tot ce intalnesti in cale cu o arma automata? Cati nervi si cate refulari trebuie sa fi acumulat cei care chiar ajung sa faca asta!
Astazi am nervi pentru ca inca o data mi s-a demonstrat ca oamenii sunt de rahat, ca nu au cuvant si ca habar nu au ce e aia onoare! Demnitatea le e straina! Probabil niciodata nu au avut-o! In detaliu, azi la serviciu am incercat sa ii fac pe oameni sa fie uniti propunandu-le o actiune comuna. Stiam ca toti vror lucrul acela, l-au si acceptat de altfel foarte bucurosi. Dar cand a venit vremea sa spunem asta unei persoane de care depindea actiunea noastra ce-au facut??? Dupa ce ca m-au bagat pe mine la inaintare (ceea ce nu ma supara, sunt obisnuita), unii au tacut ca lasii si altii au aprobat ideea contra a persoanei in cauza! Ideea contra avea drept scop descurajarea punerii in aplicare a ideii noastre. Cum e posibil? Una vorbim si alta facem?! Prostie in stadiu avansat! M-am saturat de astfel de oameni! Ar vrea un lucru, dar daca nu-l pot obtine usor mai bine renunta! La cea mai mica piedica pusa renunta! Nu sunt in stare sa se razvrateasca atunci cand ceva nu le convine. Capul plecat sabia nu-l taie, nu-i asa? Si cati sunt ca ei in tara asta! Si cati mai iasa acum indobitociti de pe bancile scolilor! Eu unde am facut scoala? Pentru ca sigur nu am fost colega cu astia! Zombiiiiiiieeeeee, m-am saturat de voi!
Asta ne e trasatura de neam. Sa vorbim pe la colturi, sa ne spunem amarul in dos in loc sa vorbim deschis si pe fata! Facem ce vedem la televizor: acolo vin unii si comenteaza ce nu le convine in Romania, ce ne fac unii si ce zic altii, dar nimeni nu ridica un deget! De obicei se ridica vocea! Si atat! Ne meritam soarta ca popor! Nu inteleg insa de ce nu am meritat eu sa fac parte din altul!
P.S. Probabil de astazi sunt inamicul nr. 1 al „tagmei jefuitorilor”, dar sunt obisnuita! So let’s fight, loosers!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la nervi

  1. Bogdan cel Nazdravan zice:

    Ciudat, acelasi sentiment l-am avut si eu ieri ai azi, de cind mi-a venit ideea infiintarii partidului Vlad Tepes (vezi blogul meu). Cei citiva oameni de care am tras sa-l citeasca, s-au declarat foarte incintati, dar nu mi-au trimis nici un comentariu pina la urma. Culmea este ca in loc sa creasca numarul de accesari, asa cum ma asteptam, a scazut. Si UNICUL comentariu a fost facut mai mult din obligatie.
    Dar TOT poporul e nervos pe Base si clica lui… cica!

  2. liviu81weed zice:

    Sunt multi care nu au curaj sa se afirme in fata sefului, sau una zic si alta fac, respect pentru cei putini care au curaj sa ia atitudine. printre ei vad ca esti si tu, respect.

  3. afkafk zice:

    taiculitaaaaaa!!!!dara mica mai am parere ca-mi esti?adeca tu abea azi ai aflat ca la locul de munca toti ar vrea „x” dar daca a obtine „x” presupune o confruntare cu sefu’ toti ar prefera sa nu se implice? ntz,ntz,ntz!!!!! ” baga la cap” 🙂 nota pentru tine : niciodata sa nu ma bazez pe sprijinul colegilor cand militez pentru cauze comune! 🙂 => nu militez pentru cauze comune=individualismul (mai ales daca-i vorba de beneficii) este mai mult decat bine venit 🙂

    • darklorelei zice:

      Stiam asta, dar eu ma incapatanez sa demonstrez contrariul. Era si o incercare de a-i determina sa fie uniti. … ca intotdeauna ma lupt cu morile de vant. Oricum eu am gasit rezolvare pentru mine la acea problema. Ei sa se descurce singuri daca au nerv! :)))))

  4. Alexander zice:

    Fuck me!!! S-a inventat roata all over again si pe mine nu m-a anuntat nimeni! Draga mea (apelativul e uzitat in context deoarece si pentru ca am eu un fetish in a-mi cobori interlocutorul cel putin la acelasi nivel de intelect cu mine, dc nu si mai jos, eu fiind un semidoct complexat, iar tu o blonda cu picioare lungi… sorry da’ se impunea 🙂 ) Asadar…draga mea, sa stii ca toata povestea e fumata de 2000 de ani incoa! Stiu, doare si te revolta…dar asta pentru ca tu ai ales cu propriu-ti nasuc sa te arunci in gura lupului, fiindu-mi oarecum greu sa cred ca in cazul unui colectiv din care se presupune ca faci parte de o perioada apreciabila de timp tu n-ai mirosit inclinatiile fiecaruia din colegii tai. Deci…ai vrut sa-ti asumi o initiativa, ok…sunt anumite elemente care ma duc la concluzia ca ti-ai asumat si riscul de a pati diverse, iar dc n-ai facut-o cred ca e cazul sa dai un refresh asupra viziunii tale in materie de eficienta actiunilor de le intreprinzi! Exista doar doua modalitati de a le trasa o anumita directie oamenilor (a se citi bheeeee)…una bucata numitor comun, iar aici ura va merge intotdeauna infinit mai bine decat iubirea, si frica in sensul ei cel mai pur! Cum de frica nu poate fi vorba in cazul tau fiind clar ca monopolul in privinta ei e detinut de sefu’, tie nu-ti ramane decat un anumit tip de manipulare! Acum nu ca m-as pricepe eu, motivele se distig foarte clar in scurta-mi caracterizare de mai sus, dar am simtit nevoia sa ma bag in seama si pe cale de consecinta mi-am insusit cateva fragmente dintr-o carte! 😉 Cat de lungi picioarele?!

    • darklorelei zice:

      Stiu, stiu, … stiam si in ce ma bag, dar ma incapatanez eu aiurea sa cred ca unele lucruri se mai pot schimba. Cat despre ura si frica, ai dreptate! Am lucrat cu ceva timp in urma intr-o firma unde aceste doua unelte de manipulare erau excelent folosite de conducere. Si acolo faceam nota discordanta neactionand conform cu ele ca si ceilalti. E adevarat ca ei aveau salarii mai mari fiind „cuminti si ascultatori”, dar e adevarat si ca am fost singura care atunci cand a decis sa-si dea demisia a primit un bonus la salariu de plecare. Sau poate a fost dat de bucurie ca scapa de mine! :))))))) Ma indoiesc. 😛 Eram un om eficient care desi refuza sa faca ore suplimentare neplatite lucra la fel de mult ca si cei ce stateau peste program. Si am decis sa plec intr-un moment in care aveau nevoie de oameni. :))
      Despre picioare … depinde de unghiul din care le privesti. :P:))

  5. Alexander zice:

    Te rog ca pe viitor sa te incapatanezi a scoate biciul de la naftalina si eventual niste tocuri cui, daca se potrivesc din punct de vedere estetic cu respectiva ustensila destinata reeducarii! Restul costumatiei depinde de locatie si conjunctura! 🙂 Si uite ca abordand tinuta-ti de asa natura putem vorbi, de unghiul potrivit si in masura disponibilitatii tale triunghiul ce cred ca merita toata atentia! In orice caz…pe multi trebuie sa-i determini sa le priveasca de jos in sus! 😉

  6. Alexander zice:

    In legatura cu …anuntul din ziar sau vise, idealuri si dorinte http://www.youtube.com/watch?v=jJtzzowb5nE 😉

Lasă un răspuns

