fratele colegei mele

Zilele acestea cautam pe Facebook (iar Facebook :P) o colega de liceu cu care pastrasem legatura pana prin facultate. Nu stiu de ce s-a pierdut. Probabil din vina mea pentru ca fata ma mai vizita, dar eu pe ea nici pomeneala! Desi ma tot invita pe la ea … nu stiu de ce nu m-am dus niciodata. Si tot cautand-o eu si dupa numele de fata si dupa cel de femeie maritata am dat de frate-sau. Shocking! Ce schimbare de look! Wow! Ma face sa regret ca nu am iesit decat o data la un film cu el! Apoi nu i-am mai dat niciun semn. Tipul imi adusese un soft ce-mi era necesar pentru a realiza o aplicatie. S-a oferit sa ma ajute sa invat sa-l folosesc. Dar eu nu l-am mai contactat invatand si realizand singura aplicatia. Imi spunea colega (sora lui) ca o intreba ce fac, daca am nevoie de ajutor ca nu l-am mai cautat de cand imi adusese softul. Cand am terminat aplicatia i-am spus ei sa-i transmita ca m-am descurcat singura. 🙂 Apoi s-a pierdut legatura cu ea … Damn! Tipul era dragut si atunci: inalt si slabut, cu parul saten deschis lung (era rocker:P) si niste ochi fantastici verzi (zicea el), albastri (ziceam eu). Acum e tuns scurt, arata ca un barbat (nu baiatul firav de mai demult), dar are acelasi aer finut. Bine, nu stiu cat de finut poate fi cineva care lasa comentarii fetelor pe Facebook de genul: „nice ass”, „hot legs”,etc. :))))))) But he’s cute anyway!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la fratele colegei mele

  1. carbonaru zice:

    Lasa-i si tu un comentariu-hot boy, sau mai stiu eu ce… :))). Nu, nu e indicat.

  2. carbonaru zice:

    Poate o fi ceva de capul lui, mai stii? Desi toate indiciile arata ca nu…

  3. drstoica zice:

    Hy pisi! Do u want to be my friend? asl pls! :))

  4. afkafk zice:

    ma nenica…apai…place au nu place?pare rau ca nu au nu pare rau? bate tastele,fa o incercare si …vezi ce iese…zic eu.

Lasă un răspuns

