curierul si coletul

Se pare ca sunt o piaza rea. Pe multi ii fac sa sufere (nu ca ei nu m-ar face pe mine sa sufar), altora le aduc ghinion … ca de exemplu azi. Trebuia sa primesc un colet adus de un curier. M-a sunat asta sa ma intrebe cum ajunge, ca nu se descurca printre strazi, ca sa vin eu nu stiu unde sa imi dea coletul. Eu nu si nu. Doar e livrare la domiciliu pentru care platesc. Atunci sa vina la mine acasa! Si in timp ce vorbeam eu cu el la telefon si ii tot explicam pe ce strada sa faca la stanga si unde doar ce am auzit o bufnitura si pe curier zicand: „Mamaaaa, ce m-a lovit asta!”. Eu fac o pauza, procesez, apoi intreb: „V-a lovit cineva din spate?”. El nu mai e in stare decat sa-mi confirme. Fuck! Si tocmai ce ii explicam ca trecuse de strada unde trebuia sa faca la stanga. Probabil a virat brusc fara sa se asigure si l-a lovit cel din spate. Pana la urma a fost cum vroia el, adica m-am dus eu sa-mi iau coletul. Era acolo unde se lovise cu celalalt. Masina respectivului avusese de suferit rau: farul spart si partea din fata dreapta facuta terci. Cea a curierului habar nu am daca avea ceva. Nici nu am mai intrebat. I-am intrebat doar daca au rezolvat situatia si au raspuns ca nu. Ok … mi-am luat coletul si m-am departat rapid urmata de injuraturile in gand ale curierului probabil. 😛
Dar chiar asa! De ce sunt eu vinovata daca el vorbeste la telefon in timp ce conduce si vireaza la stanga fara sa se asigure??? Imi pare rau de el … Singura mea vina e ca vorbeam la telefon cu el in momentul acela, nu? :P:)))) Mda, sunt o piaza rea …
P.S. Si toate astea dupa ce vineri mai avusese o incercare de a-mi aduce coletul. El zicea ca m-a sunat de zece ori si n-am raspuns. I-am spus ca nu m-a sunat pe mine pentru ca eu nu am avut niciun apel pe telefon. Tot ce am primit a fost un mesaj in care mi se spunea sa sun la un numar pentru o reprogramare a livrarii. Anyway, am sunat la relatii cu clientii la firma de curierat si le-am spus ca nu m-a contactat. :)) Saracul, in vecii vecilor nu imi va mai livra vreun colet! 😛

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la curierul si coletul

  1. red apple zice:

    hai , asta e … a trecut, s-a terminat 😉

  2. Alexander zice:

    :))) Haaa! Deci…foarte tare!! La mai multe astfel de intamplari! Te mai scot din cotidian… Poate ramane si fara carnet la faza asta…sa aiba timp suficient ca in timp ce roade pesmeti sa rememoreze zilele bune cand era regele soselelor. Oricum…exista o preconceptie cum ca prostia n-ar durea! Falsss…prostia trebuie si de regula se plateste intr-un mod sau altul…pe cale de consecinta, indirect, doare! Tu cu siguranta esti o piaza rea…pentru ca ai avut tupeul inimaginabil, pretentia de o absurditate de frizeaza ridicolul…de a-ti fi adus coletul la domiciliu, serviciu obligat sa-l asigure individul prin natura stipulatiilor contractuale (inainte sa se trezeasca vorbind vreunu mai destept ca de fapt o fi si c-o pati…orice activitate care implica servicii si remuneratii, in unele cazuri chiar si in lipsa remuneratiei exprese, se ridica la nivel de contract indiferent de orice alta denumire ar avea formal…in cazul nostru de natura comerciala)! Asadar… 10 minute cu capul in pamant si doua palme peste fiecare obrajor!! Executaaaarea…

  3. Alexander zice:

    Stii cum suna titlul asta al tau?! M-am amuzat toata seara pe tema asta…dar adevarul e ca nu prea-i de ras. Astia suntem…e atat de specific romanesc incat imi proveaca sila. Rev, rev, 3 pasi in spate si hai sa privim problema per ansamblu. In ce consta „fisa postului” lu’ nea curieru’ special 00…0?! Ridica niste colete dintr-o „parte a globului” si le distribuie intr-o alta. Bonn…asta inseamna ca tre sa stie sa scrie si sa citeasca pentru a nu incurca destinatarii, sa conduca si sa-si foloseasca membrele superioare de asa natura incat sa-ti inmaneze coletul…interjectia „na!!” fiind optionala. De asemenea, e cumva de la sine inteles ca trebuie sa stie orasul/zonele in care-si desfasoara mareata activitate, in caz contrar nejustificandu-se prezenta-i in domeniu (si aici se accepta consultarea unei harti pentru perioada de inceput intrucat pe mine mama nu m-a nascut invatat si am vaga banuiala ca e cazul majoritatii celorlalti indiferent de domeniul in care activeaza). Se prezuma ca…in privinta scrisului/cititului si-a batut careva capul cu el cand era de-o schioapa motiv pentru care are macar o idee despre ce-i vorba, mainile le poate folosi intrucat, evident, n-a murit de inanitie pana acum, lui nu-i ramanea decat sa se deplaseze pan’ la… Unde?! Da’ de ce?! El e fraier sa-si bata capul cu asemenea detalii?! Lasa sa fie clientul ala fraier…ca e interesul lui sa-si primeasca coletul…si dc e aburit suficient de mult ca nu se poate in ziua respectiva, ca nu-i cunoscut drumul etc, se va satura de situatie si va veni singur sa-l ia. Mmm…un practicant in „smecherie aplicata”. Ca e cazul sau ca nu e… nu schimba cu nimic datele problemei. Nu avea ce cauta cu tine la telefon in acel moment, fie pentru ca era in trafic, fie pentru ar fi trebuit sa foloseasca alte surse de informare in caz ca nu stia locatia si nu sa agaseze clientul cu aspecte ce se prezuma a face parte din multele sale atributii. Oricum o dai…tot ca porcu’ iese. Deci…paradoxal, reiese ca titlul tau „curierul si coletul” este echivalent cu „baba si mitraliera” din popor! Bun asa…viitorul suna bine! Sper sa nu aud ca ai dormit linistita in noaptea asta…tre sa te bantuie mustrarile de constiinta! Buu Huu Huuu

  4. floaredeciulin zice:

    oare de ce ar vrea un scorpion sa fie reprezentat simbolic, in blogosfera, printr`o floare de mac? pentru ca rimeaza cu.. „fuck”?
    iata, asadar, finetea eu`lui liric amfitrionic`teodorescian in perfecta concordanta cu gingasia ghiocelului . cel pe care`l admiraram deunazi..

  5. afkafk zice:

    cum te-njura in gand? dar de blesteme,vraji tocmite pe la ‘fo nepoata de-a mamei Omida,o lumanare-aprinsa invers pe la biserica etc etc ce zici? 🙂

  6. floaredeciulin zice:

    de unde ai dedus ca m`ar interesa raspunsul? optiunile unora pentru soiurile de opiacee bastinase nu`mi blocheaza nicidecum ideile`n sinapse.
    butada mesajului avea alt substrat. nu pot sa cred ca l`ai ratat intentionat, impiedicindu`te`n pirleaz..

    • darklorelei zice:

      de unde am dedus? poate din faptul ca iti puneai intrebarea. sau era una retorica? :)))
      damn! am cazut pe spate! nici nu am mai apucat sa ating parleazul! :))))))

      P.S. tarziu: Am o vaga banuiala ca nu ti-au iesit cartile pe un anumit blog si acum ai venit sa-ti reversi frustrarile la mine. Hmmm, nu ai reusit sa captezi atentia domnului X? :)))))))))

  7. floaredeciulin zice:

    intr`adevar, banuiala`i mai mult decit vaga si exclusiv in mintea ta. habar n`am la ce te referi. observ ca cele mai multe cucuie ti le faci din ignoranta, nu din impactul direct.
    „damn”? de ce nu”fuck”, ca arata ca un mac.. in opinia unora.
    sau, ce`are „diva” cu prefectura..
    eh, dar sint multi cei pe care`i ia gura pe dinaintea mintii.

    • darklorelei zice:

      :)))))) Tocmai ce ai confirmat prin atitudine.
      Anyway, te invit sa iti reversi ciulamaua de neuroni in alta parte. Aici comentezi daca ai ceva de spus. Tu nu ai spus nimic, doar ai improscat fara motiv cu fiere.
      Drum bun! … cu sens unic.

Lasă un răspuns

