La multi ani mie!

8 Martie … azi se spune „La multi ani” femeilor. Eu imi spun mie.
„La multi ani” mie pentru ca sunt Lorelei cea cu capul in nori, pentru ca inca mai am pana sa cresc mare, pentru ca imi place sa pierd vremea in loc sa ma preocupe lucrurile importante si adecvate varstei mele, pentru ca inca mai cred in oameni (si uneori exagerez cu asta), pentru ca nu am vicii dar imi place shopping-ul (aici cred ca dau deja in patologic), pentru ca imi place sa enervez oamenii (nu stiu de ce, dar imi place sa-i vad/sa-i simt pe marginea prapastiei la hotarul dintre normalitate si enervare absoluta), pentru ca inca am valori morale (destul de ridicate si din aceasta cauza deranjante pentru majoritatea), pentru ca am puterea (uneori) sa trec dincolo de prejudecatile ce mi-au fost inoculate. „La multi ani” pentru ca imi pasa de un ghiocel firav, pentru ca o melodie ma poate face sa visez, pentru ca uit de mine privind noaptea cerul plin de stele.
„La multi ani” pentru ca sunt eu, Lorelei.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La multi ani mie!

  1. darklorelei zice:

    asta da exercitiu de modestie! :))))
    … mda, imi comentez singura articolele … ce rau am ajuns! 😛

  2. afkafk zice:

    da dom’le! la multi ani TIE!!!!!!!!!! :):):):)

Lasă un răspuns

