nu am chef …

Nu am chef de nimic. Poate e din cauza primaverii. Vremea frumoasa are efect invers la mine: in loc sa ma binedispuna, ma deprima. Se adauga stirile de pe la televizor despre cutremure, tsunami, dezastru nuclear. De cand am vazut transmiterea in direct a tsunami-ului ma bantuie imaginile acelea.
Mi se pare ca nu conteaza nimic, ca nimic nu are rost, nu fac nimic cu timpul meu liber, nu duc la bun sfarsit nici activitatile ce fac parte din rutina zilnica … Damn! Chiar sunt deprimata! Sau sa zic „fuck” pentru ca tot imi zicea o minte luminata ca eu folosesc „fuck” deoarece rimeaza cu „mac”. :)))
Si pentru ca sunt in starea asta nu fac lucruri bune, ci doar prostii! Doar lucruri pe care in mod normal sistemul meu de valori m-ar opri sa le fac. Dar in perioada asta nu-mi pasa de mine. Nu-mi pasa de nimic …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la nu am chef …

  1. Andera Y zice:

    Exact starea asta o am eu atunci cand ploua si cand e frig. Te inteleg. Totusi, eu asteptam vremea asta ca sa pot sa scap de starea aia. 🙂

  2. red apple zice:

    si eu patesc la fel, incep sa ma gandesc la tot felul de chestii .. wake up floare de mac 😉

Lasă un răspuns

