just a song …

Nimic nou pe frontul de vest … aceeasi lipsa de chef … pierdut vremea nefacand nimic important … just floating over the sea … m-a sunat un coleg si mi-a zis sa ne vedem, dar nu am chef; nu m-am dus; poate altadata. Ma simt bine intre cei patru pereti ai camerei mele. Nu este niciun risc aici. Nu mi se poate intampla nimic, nu ma poate face nimic sa sufar aici. Nici melodiile nu mai dor. Am gasit o melodie pe care nu o mai ascultasem pana acum desi ascult Within Temptation. „Are you the one?” se numeste. Frumoasa si total inofensiva deoarece nu exista obiectul asupra caruia sa se rasfranga intrebarea. Nu o leg de nimic, de niciun eveniment, de nicio persoana. Este doar o melodie frumoasa si vocea angelica a lui Sharon den Adel. 🙂 … just a song …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la just a song …

  1. Alexander zice:

    O melodie reusita! Am totusi o nedumerire…nu-ti vine greu sa scrii in eter chiar si cele cateva randuri pe care le-ai insirat simtindu-te astfel?! In cele din urma starea asta care te incerca pe tine este profund intima si ma gandesc ca, chiar si in absenta detaliilor care ar putea lamuri motivatia trairilor tale (si e fara indoiala mai bine asa), tot trebuie sa ai niste sentimente contradictorii in directia impartasirii unor crampee din gandurile tale cu niste straini pentru care in defintiv persona ta nu conteaza…poate doar ca si ecou al propriilor sentimente dar raportate la cu totul alte situatii ca si perceptie, generate de propriile necesitati, atractii, frustrari si orgolii. Exista o doza mare de retorica in ceea ce am mazgalit eu aici si am stantat ca intrebare in urma infigerii semnului intrebarii in coada, motiv ptr care…Steagul sus! Sunt doua melodii care, trecand insumi prin astfel de stari, genereaza in mine energii a caror provenienta imi vine greu s-o explic tinad cont de imprejurari si chiar mesaje! Sa vdm dc au acelasi efect si asupra lui Luli… http://www.youtube.com/watch?v=u3ladZrO7as // http://www.youtube.com/watch?v=5juc6fmgylw

    • darklorelei zice:

      Ba da … mai ales ca nu sunt renumita in a-mi etala starile de spirit. Din cauza asta textul e asa scurt si destul de chinuit. Cuvintele curg tumultuos si natural doar daca stiu ca nimeni in afara de mine nu le citeste.
      Multumesc pentru melodii! De Indica nu am auzit pana acum … voi mai asculta sa-mi fac o parere. Nightwish sunt close to my heart inca de prin facultate. Imi pare rau ca a plecat Tarja; avea o voce cu calitati superioare celei a lui Anette.

  2. red apple zice:

    ascult piesa de 10 min si inca nu m-am saturat 😉

  3. Amon zice:

    frumoasa piesa domnisoara:)

  4. drstoica zice:

    Uite, ia asta de-aici, ma gandesc ca s-ar putea sa-ti placa. Mie, care nu-s deloc un consumator de leapsa, mi-a cam placut, m-a facut sa revad niste secvente de filme bune. 🙂

Lasă un răspuns

