un interviu

Nu obisnuiesc sa pun aici decat link-uri cu melodii de pe Youtube, dar interviul asta e prea tare. Declaratia finala este una neasteptata … asadar nu pierdeti finalul! :)))))

P.S. Sondaj de opinie: V-ati schimbat parerea despre mine daca postez astfel de filmulete? :P:))))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la un interviu

  1. Alexander zice:

    Gagico…strici firma si ma superi! Promisesem ca nu ma mai bag da’ parca impresia mea despre tine ma impiedica sa stau impasibil. E posibil sa ma fi inselat in ceea ce te priveste…mmm…tu sa-mi spui! Nu e nimic interesant…nici macar amuzant. O curva expirata care a ramas nesatisfacuta de un bou cu pretentii de taur comunitar! Mie imi provoaca greata…si atat!!! (Dar ca sa extragem totusi ceva folositor din mizeria asta…) Vaca urmareste CSI probabil, asa incat a pastrat probe doveditoare in directia falusului atribuit lui Fat-Frumos :)) (asa zisa proba e de natura circumstantiala si nu poate duce la incriminarea presupusului autor decat coroborata cu alte probe, plus ca atitudinea prezumtivei victime nu denota faptul ca actul sexual, in conditiile in care s-a produs, a imbracat forma unui viol sau a perversiunilor sexuale). E cumva „nu sariti ca-mi place” dar privit invers… „sariti ca n-am fost multumita de prestatie”! Ce dracu sa comentezi la asa ceva?! E o mizerie de stire, realizata de o mizerie de post de stiri, cu niste jeguri de „jurnalisti” si romanul in starea lui naturala, „pura”, necontaminata de civilizatie si educatie! Si ai cuvantul meu de onoare…ca in situatia in care tu mai bagi chestiuni de genul asta aici…nu ca n-as mai comenta…eu unul nu mai intru pe blogul tau punct! Joaie de genul asta intalnesc(nim) oriunde ma indrept cu privirea, cum foarte bine stii, suntem asaltati zilnic cu astfel de mostre de jurnalism epic, ori eu dc intru pe blogul tau vreau altceva…capisi matalutza?! E dreptul tau sa ma trimiti la plimbare…direct prin raspunsul ce mi-l vei adresa sau indirect printr-o proxima astfel de postare (fie ca e o baba de la tara, fie ca e „diva de la Izvorani”, fie ca e zuza aialalta etc.)! Ia sa vdm…

    • darklorelei zice:

      1. Sunt Lorelei, nu „gagico”! Pentru tine eram chiar Luli … :))
      2. Ai dreptate in ceea ce priveste filmuletul. :)))))))) Indirect si eu i-am recunoscut „valoarea” prin intrebarea din PS adresata celor ce mai citesc pe aici. De ce am pus filmuletul aici? Pentru ca uneori aleg sa ma amuz pe seama prostiei din jur decat sa ma enervez in zadar.
      3. Deciziile tale iti apartin, iar amenintarile nu isi au rostul … nici macar in gluma. 🙂

  2. Alexander zice:

    Ma bucur ca nu m-am inselat in ceea ce te priveste si ca mi-ai dat un raspuns pe masura celui pe care sa spunem ca-l asteptam. Imi era necesar sa fortez usor nota in abordare pentru a obtine reactia scontata…draga Luli! Gata, de acum fara tertipuri….;)

  3. Alexander zice:

    Neee 😛

  4. Alexander zice:

    Daca stau cu nasul pe sus si tigara de foi in gura se pune?! Nu de alta…insa nu am obiceiul sa ingenunchez… 😉

  5. Pingback: 3000 « Silence's Blog

  6. Alexander zice:

    Bine…fiee! Ma voi executa conform directivei…de indata ce imi vei indeplini o doleanta pe care imi rezerv dreptul de a o preciza la un moment ulterior…pana atunci insa http://www.youtube.com/watch?v=FOBULsEUwn8&feature=related 😉

  7. Alexander zice:

    Nope…fraza care inglobeaza titlul piesei are o anumita semnificatie, iar versurile ce-i succed argumenteaza si completeaza declaratia de o anumita factura a artistului (Leonard Cohen). Dar decat sa spun eu despre ce e vorba si poate sa ma si insel in aprecieri :)…de ce nu lansezi tu o dezbatere pe tema asta si vdm ce iese… Un topic pe care il pot aborda si profanii fara nici un fel de problema intrucat conteaza mult si viziunea proprie asupra semnificatiei! Interpretarea unor versuri si dc nu… varianta lui Leonard Cohen vs. cea a lui Joe Cocker!

    • darklorelei zice:

      Pentru ca m-ai facut curioasa am cautat detalii si am gasit o interpretare a versurilor. Neoliberalism? Hmmmm …. nu stiu asa multe despre Leonard Cohen si nu stiu nimic despre vederile lui politice.
      Cohen vs. Cocker … Nu stiu daca pot alege intre cele doua variante. Imi plac ambele.
      P.S. Nefiind in cunostinta de cauza nu prea stiu ce as putea sa scriu despre asta. Dar daca vrei poti scrie tu un articol pe care sa ti-l public la mine pe blog. Acum mi-a venit ideea! Special guest … Alex! 😛

  8. Alexander zice:

    Mmm…nu cred sa fie cineva interesat in a dezbate explicatia si analiza versurilor altuia…cu atat mai mult cu cat ar veni de la mine. Mai repede poti lansa o invitatie vizitatorilor sa-si exprime propriile pareri in privinta versurilor. Asa…fiecare dintre ei, dupa postarea versurilor complete, isi poate exprima o opinie si o poate argumenta in directia propriei interpretari. Zic…

  9. Alexander zice:

    Tu cred ca vrei sa vezi cum e sa postezi un topic degeaba… 😛

Lasă un răspuns

