cantec pentru Lorelei

Traim intr-o lume aflata mereu in transformare, o lume in care nu mai avem timp si rabdare sa ne oprim pentru a cunoaste in profunzime. Luam tot ce ne apare in cale fara sa mai trecem prin prea multe filtre. Este ceea ce ne dorim? Este ce cautam? Nu mai conteaza! Conteaza ca este si ca in momentul asta ne apartine! Si ni se ofera fara conditii.
Ma sperie ca in ultima vreme imi pare viabil modul asta de gandire. Ma sperie ca nu din lipsa de rabdare, ci – mai rau – din lehamite as putea reactiona asa.
Mintim si inselam doar pentru a obtine ce ne dorim.
Mi-e dor de lucruri simple, de adevar … de poezie si de cantec.
Chiar asa! Can anyone sing to me like that? 😛

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la cantec pentru Lorelei

  1. red apple zice:

    the song is .. sweet 🙂

  2. Bogdan cel Nazdravan zice:

    Daca-mi permiti:

    😛

  3. old an zice:

    Mda, primavara-i de vina. Iti trece!

  4. red apple zice:

    😛 this is my song … si cred ca o sa iti placa si tie … http://vimeo.com/24671536

  5. Lusio zice:

    Cant doar la ureche si prin pat :mrgreen:

  6. Lusio zice:

    Ala postat de tine de la John Mayer

    si daca tot iti place melodia aia, vin si eu cu recomandarea mea:


    ( n-am gasit decat d-astea gen live 😦 iar Mp3 nu stau sa urc pe-un site desi s-ar auzi mai fainut )

  7. Lusio zice:

    Normal ca-mi place..

Lasă un răspuns

