El cel de demult

El cel de demult se intorsese in tara … Stiam ca este aici. Vroiam sa-l vad. Nu stiam de ce. Eram curioasa. Se terminase fara sfarsit. Vroiam o concluzie. Si o reactie. Nu stiam cum voi reactiona eu. Imi provocase atata suferinta cu ani in urma. S-au intamplat multe de atunci. Eu nu mai sunt cea de atunci. Am mai crescut. Dar el? El cum era acum?
Si universul a conspirat (cu putin ajutor necerut de la prieteni „binevoitori”) si l-am revazut. … Un prieten vechi la care inca tineam. Am fost surprinsa de asta. Se pare ca nu pot fi rea si razbunatoare. As vrea sa fiu! As putea sa i-o platesc acum. Stiu ca l-ar durea tare! Atat de tare pe cat m-a durut pe mine atunci!
Ii era teama de revederea asta. Mi-a spus asta mai apoi. Ii era teama sa nu fac urat, sa tip, sa reprosez. Nu am facut-o si nici nu aveam de gand. Este suficient ca stiu ca acum ar renunta la ce face acolo doar pentru a se intoarce la mine. Asta da razbunare, nu? 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la El cel de demult

  1. red apple zice:

    era nornal sa ii fie teama de un scandal 😛

  2. Bogdan cel Nazdravan zice:

    Aceeasi situatie si la mine. M-a ”dat” pe strainatate, deci e clar ca ceva scirtiia. Poveste fara final. Ne-am reintilnit. Amindoi schimbati, dar inca prieteni. ATIT!
    P.S.
    ”Ar renunta”? Ha! 🙂

  3. Bogdan cel Nazdravan zice:

    Intrebarea este pentru cit timp ar renunta…
    De ce nu il mai vrei atunci? Doar pentru ca ti-a ranit orgoliul? Daca l-ai iubit si el ar renunta la tot pentru tine, nu vad unde e problema. Astept poze de la nunta 😀

  4. old an zice:

    aici, acolo. atunci, acum…

  5. Alexander zice:

    Eu zic sa lasi trecutul unde-i e locul…

Lasă un răspuns

