O alta poveste

De ceva vreme cautam melodia ce apare in ultima reclama de la Nivea. Acum am aflat ca este California King Bed, melodia Rihannei.

Super! O ascult de cateva ore! Am si editat-o si am pus un fragment din ea ca ton de apel pe telefon. A se nota ca nu mai schimbasem Over you (Daughtry) de doi ani. Doi ani … Gata! Doi ani e prea mult! Doi ani inceputi cu sufletul la pamant, strivit si scurs de lacrimi in noptile de nesomn ce pareau sa nu se mai sfarseasca si continuati intr-un final cu linistea cautata, cu siguranta si tacerea de care aveam nevoie pentru a-mi lipi sufletul facut zdrente. Doi ani in care tot ce am vrut a fost sa uit. Am uitat pana si de mine. Am uitat sa traiesc. Dar gata! De azi incepe o alta poveste. Surprinzator, dar azi am constatat ca mi-e dor de El, un alt El, cu ochii verzi uneori si alteori caprui, un El blegut cu suflet cald, dar chinuit … Oare e posibil? Ufff, trebuia sa lamuresc lucrurile cand am avut ocazia! Dar erau atatea la mijloc … m-au coplesit si mi-era teama … mi-era teama de ce putea urma …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O alta poveste

  1. old an zice:

    Blegut zici? Poate aici se aplica chestia aia cu mai bine sa-ti para rau de ceea ce nu ai facut… sau, mai stii?

  2. red apple zice:

    🙂 well lamuresti lucrurile data vitoare ….nuuuu?????
    klar!

  3. drstoica zice:

    Gata, lamurita? Acord si cer consultanta, sa stii. 🙂

  4. old an zice:

    Am intes ca-i alta. Da’ mai schimb-o!

Lasă un răspuns

