Vreau un alt job si un tip

Imi caut un job. Am unul, dar la ce grad de sfidare a autoritatii sefului am ajuns, nu voi mai fi mult timp pe acolo. :))))
Recunosc ca am o placere bolnava sa nu-i fac pe plac. M-ar putea determina sa fac asa cum zice daca ar avea alta atitudine si anume una a unui om finut, intelegator, comunicativ si deschis opiniilor chiar daca acestea nu coincid cu ale lui. Dar nu! Omul e un idiot nativ! Si numai un transplant de creier l-ar mai putea schimba!
Aaaa … de ce zic asta aici pe blog si nu in fata lui? Fara sa folosesc cuvintele acestea, stie ca asta e parerea mea despre el. De fapt, e posibil ca din frustrarile lui sa izvorasca toata „dragostea” pe care o manifesta fata de mine.
Revenind la job … vreau un alt job in care sa nu am sef, iar daca am sa fie unul suficient de destept si de bine educat incat sa-i recunosc eu autoritatea. Vreau un loc de munca unde sa munceasca toti, nu doar unii si ceilalti sa se ocupe cu guduratul pe langa sefi. Vreau colegi cu demnitate si care sa fie capabili sa-si spuna tare parerea.
Si mai vreau ceva! Vreau un tip, dar unul care sa stie ce vrea! Nu sa-i spun eu ce as vrea sau ce ar fi trebuit sa faca el, ci sa stie! Sa stie fara sa-l dirijeze cineva! Si sa fie spontan! Imi trec prin minte o mie de lucruri pe care le-ar putea face la un moment dat. Sa-i treaca si lui prin minte lucrurile astea, nu sa i le enumar eu! Vreau un barbat in esenta lui! Nu un tolomac! Si nu un egoist! Vreau un barbat pentru care sa fiu Universul, dar care sa nu-si piarda demnitatea si autoritatea din cauza asta! Exista??

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

63 de răspunsuri la Vreau un alt job si un tip

  1. Adi zice:

    Se lasa aici CV-uri pe post de barbatul ideal ? 🙂

  2. Adi zice:

    M-am abonat mai demult la blog-ul tau. Sunt unul din cititorii fantoma XD. Putem schimba pareri, idei si stari de plictiseala, in speranta unor clipe interesante ^^ daca vrei.

  3. Adi zice:

    Si eu caut un job de ceva vreme, dar e greu sa gasesc ceva care sa echilibreze ce as putea sa fac, in paralel cu celelalte activitati, si ceva ce ar merita sa fac. E aiurea, plus ca majoritatea oamenilor la care-am fost la interviu sunt niste idioti care ar fi in stare sa te provoace in asa hal incat sa-i bati… dar sa-i bati rau, in mod animalic si brutal.

  4. old an zice:

    1. Stiu job-ul ideal. N-ai zis de bani. Consider ca nu-ti trebuie. Incearca la vreo fundatie, ceva…. unde toti sunt voluntari. Acolo armonie!
    2. Barbatul ala ideal pe care il astepti e ori tip (englezesc, iti traduci tu…) ori mai degraba e ….o Ea.

    • darklorelei zice:

      Pt. 1: M-am gandit candva la asta. Mi-ar fi placut sa fac voluntariat. Daca ma gandesc bine, fac si la actualul meu loc de munca. 😛
      Pt. 2: :)))) … Vreau sa existe un EL, the one, a real man! Trebuie sa existe!

  5. old an zice:

    La 1… asta e.
    La doi…. exista. da-s luati.

  6. Adi zice:

    Te gandesti la ce-ti poate oferi EL tie, dar TU ce-i poti oferi LUI ? ;;)

  7. Adi zice:

    Tentant :)) …

    Va fi putin greu sa te prinzi care va fi tipul respectiv. Oamenii sunt schimbatori pe parcursul vietii lor…

  8. Adi zice:

    Cine stie. E bine sa pastrezi ochii larg deschisi si sa-ti pastrezi optimismul. Potential exista cam peste tot.
    Te tenteaza o discutie mai live ? ;))

  9. ghowst zice:

    deschide-un magazin sau o mica afacere si esti propriul tau sef(a) si asa nu te mai enerveaza nimeni

  10. Bogdan cel Nazdravan zice:

    Am zburat de la trei (3) joburi pentru ca nu m-am inteles cu imbecilii numiti ”sefi”. Concluzia este ca inca nu s-a inventat seful pe care sa-l accept 🙂
    Stadiu actual? Somer, liber-cugetator in asteptarea iluminarii.
    Cel mai bine e sa NU muncesti. Dar pentru asta trebuie inainte muncit pe brinci, inclusiv lins sefi, pina cind iti poti permite sa te lasi de serviciu pentru totdeauna. Eu mai am de tras, de aia incep cu o pauza 😀
    La partea a doua, ce sa zic. Mi-as depune si eu CV-ul, daca la 36 ani i se mai ofera cuiva ”de lucru” (si nu se considera gerontofilie) 😛

    • darklorelei zice:

      Ufff, urmeaza sa fac ceva total impotriva dorintei sefului. Voi vedea urmarile …
      Sper sa iti gasesti un job, Bogdan! Vezi ca asta nu da bine la CV! :P:)))))
      P.S. Gerontofilie? Neah! Nu esti asa de „batran”. :P:)))

      • Bogdan cel Nazdravan zice:

        Rationamentul tau e valabil in 99% din cazuri. Unii oameni reusesc sa intretina o familie chiar daca nu sint angajati. Eu ma intretin de minune pe mine (familia nu era in plan). DPDV al stabilitatii financiare insa ai dreptate, in curind va trebui sa-mi caut de lucru, mai ales ca am nevoie de bani pentru planurile mele de viitor.
        In privinta Cv-ului… ceva imi spune mie ca nu ne-am descurca prea bine 🙂 Tie nu-ti plac sefii, mie nici atit si mai e si prapastia aia afurisita dintre generatii 😛

      • darklorelei zice:

        Nu trebuie sa existe un singur sef. Pot fi si doi care sa conduca succesiv. 😛 Simultan ar fi ideal. :))
        Chiar asa! De cati ani par eu aici pe blog? In realitatea, stiu ca nimeni nu-mi ghiceste varsta niciodata!

      • Bogdan cel Nazdravan zice:

        Succesiv, in pace si liniste, suna interesant. Simultan nu trebuie sa fie nici macar un ideal, pentru ca asa ies cele mai mari ”scintei” 😛
        26

      • darklorelei zice:

        Nope. Nu ai ghicit, dar multumesc! :P:))

  11. ghowst zice:

    ma avânt și zic 28 da sa nu ma înjuri dacă am greșit :mrgreen:

  12. ggl zice:

    > Vreau un barbat pentru care sa fiu Universul, dar care sa nu-si piarda demnitatea si autoritatea din cauza asta!
    It would last like five minutes before the Universe falls apart in a Big Rip.

  13. Lusio zice:

    ” Vreau un barbat in esenta lui! Nu un tolomac! Si nu un egoist! ”

    Ce tare, prin asta intr-un oarecare masura indirecta, te-ai cam facut deja egoistA pe sine 😆

  14. Lusio zice:

    Se plange Lorelei ca-i dragostea nu stiu cum.. dar macar rade :)))

  15. drstoica zice:

    Moama, ce coada s-a facut! 🙂

Lasă un răspuns

