Dear John

Titlu: Dear John
Anul aparitiei: 2010
Regizor: Lasse Hallström
Actori: Channing Tatum, Amanda Seyfried

Din lipsa de ocupatie am privit „Dear John”, un film pe care l-am descarcat doar pentru ca vazusem eu nu stiu unde ca pe coloana sonora apare „Set the fire to the third bar” a celor de la Snow Patrol. Poate am adormit eu pe durata filmului, dar nu am auzit melodia asta.
Film romantic … not my type! Actorii … nu am auzit de ei pana acum; mai sunt si urati pe deasupra. Care e povestea? Ei doi (John si Savannah) se intalnesc atunci cand el ii recupereaza ei gentuta ce ii cazuse in apa. Cliseu! Si de atunci petrec doua saptamani minunate impreuna. Apoi el pleaca. Era soldat in armata americana. Isi scriu mereu scrisori pe care le numeroteaza pentru a le tine evidenta. Imi suna cunoscut. Oare de unde?:P
La un moment dat scrisorile nu mai vin. Fata se logodise cu altul. Previzibil! Peste ani se reintalnesc, iar explicatia ei pentru ce a renuntat la el e stupida. La fel de stupide sunt promisiunile si relatiile la distanta! Nu spun cum se termina; poate e cineva care nu l-a vazut si vrea sa-l vada.
Doua momente mi-au placut:1. cand John ii citeste scrisoarea tatalui sau autist aflat pe patul de spital (emotionant); 2. cand John in genunchi ii cere Savannei sa ii spuna ce sa faca apropos de reintoarcerea lui in armata (hi!hi! in genunchi baieti va sta foarte bine!)
Da, nu sunt in a romantic mood today!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Dear John

  1. Adi zice:

    Esti putin rea ;)) mie mi-a placut filmul. L-am vazut acum mai multa vreme, si mi-a lasat o impresie relativ placuta. Un sfarsit putin aiurea, enervant, dar… ma rog.

    Ce mai faci, draga DarkLorelei ?

    • darklorelei zice:

      Sunt bine, Adi! Putin razvratita impotriva povestilor de dragoste zilele astea … din cate se pare. 😛
      Dear John e un film usurel pe care sa-l vezi cand nu ai ce face si cand ti-e dor de asolescenta, varsta la care credeai ca totul e posibil in/din dragoste.

  2. old an zice:

    Dear john,
    dupa asa o prezentare, mi-e teama ca nu ne vom intalni niciodata.
    sincerly,

  3. Lusio zice:

    „La fel de stupide sunt promisiunile si relatiile la distanta!”

    Ai dat intr-o gramada de sportivi sau Tudy gen, politician la Bruxelles 😦 😦

  4. red apple zice:

    cartea a fost mai frumoasa 😀 si are final diferit :
    John ramane singur si vinde colectia de monede a tatalui sau pentru a-i plati cheltuielile medicale ale sotului Savannei 😛

  5. Lusio zice:

    SI de ce zici Lorelei ca’s o prostie ? :mrgreen: Ai trait vreo experienta sau ?

    • darklorelei zice:

      Nu, nu am avut vreo experienta de genul asta. Dar nu vad cum se poate mentine o legatura daca doi oameni nu se vad, ci doar isi scriu din cand in cand. Si daca s-ar vedea din cand in cand … ce e asta? Relatie cu jumatate de norma?

      • Lusio zice:

        „Si daca s-ar vedea din cand in cand … ce e asta? Relatie cu jumatate de norma?”

        Pai asa te poti lega si de aia celebra gen: Daca va vedeti zilnic, va plictisiti mai repede unul de altul :)) In timp ce la distanta, aveti celebrul dor/dorinta..

        Eu sunt de acord cu tine, dar doar pe jumatate.. De ce pe jumatate ? Caci mi se pare ok si asta DACA EXISTA UN PLAN de mutare impreuna intr-un an sau 2. Ce trece mai mult de atat, agree cu tine: is stupid.

        Desi unii sunt siliti sa stea si-n d-astea.. ca tot am zis mai sus de sportivi: fotbalisti / tenismeni / tenismance etc. (desi, daca exista o partenera mai indrazneata, poate fi si ca la celebrul Roger Federer, unde iubita (actuala nevasta) i-a devenit manager si uite asa a calatorit cu el peste tot)

      • darklorelei zice:

        Planuri … nimic nu e sigur! Se pot intampla multe in doi ani …
        Smart girl sotia lui Federer! :))

      • Lusio zice:

        Si cand esti cu cineva in acelasi loc e sigur ? 😆

      • darklorelei zice:

        Nu, nu este. Experienta traita.

  6. Lusio zice:

    Da, smart :))) El munceste pe teren si ea are grija de bani, avioane, cazari etc 🙂

  7. Lusio zice:

    Ca tot ai vorbit de Dear John.

    Ia uite aici: http://nerdnirvana.org/wp-content/uploads/2010/04/sparks-movie.jpg
    (click to zoom)

    😆

Lasă un răspuns

