Lucruri pe care nu le inteleg

Da, as vrea sa inteleg multe … De ce o prietena de-a mea era disperata sa iesim in oras doar cand erau prin preajma si persoane masculine cu care ea, in rol de Cupidon, m-ar fi cuplat? Asta mai e prietenie sau e doar interes in satisfacerea nevoilor ei de telenovelista inraita? De ce o alta prietena imi ascunde anumite lucruri? Credeam ca intr-o prietenie (adevarata, asa cum o vad eu) nu se ascund lucruri. De ce ma tot suna un amic sa se intereseze de o alta amica, dar in acelasi il intereseaza si viata mea sentimentala? Credeam ca barbatii nu sunt barfitori. 😛
De ce imi mai pasa de un tip care in trecut m-a ranit? Si de ce-i vreau raul altuia care in trecut m-a ranit? De ce am muncit singura si ca o nebuna sa-mi salvez colegii intr-o actiune in care trebuiau sa se implice toti in conditiile in care meritau sa ii las balta? De ce mama nu pricepe ca eu am o cu totul alta conceptie despre viata si lume decat are ea si ca niciodata nu voi vedea lucrurile asa cum le vede ea? De ce nu mi-a iesit crema pentru prajitura cu capsuni? Chiar aveam chef de prajitura cu capsuni! 😛
Si mai sunt atatea …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Lucruri pe care nu le inteleg

  1. old an zice:

    io zic ca cea mai mare tragedie e prajitura aia cu crema „defecta”

  2. red apple zice:

    chiar asa Darklolerei .. de ce ?

Lasă un răspuns

