Ganduri … de sarbatori

Ametitul asta iar nu ma gaseste! Acum e prin Kenya. Am verificat aici.
Nici nu-l astept! Am inchis usa. Si aia de la casa, si aia de la soba! M-am saturat sa fiu always the good girl! Ieri m-am certat cu o tanti la piata. Se temea ca voi cumpara inaintea ei. Si … chiar asta am facut! Am uitat sa ii urez „Sarbatori fericite!”. M-am simtit foarte bine in ziua aceea desi pana acum cand aveam astfel de incidente imi stricau ziua. Azi m-am certat cu mama. Am jignit-o … lucru pe care nu-l fac niciodata. Si uimitor: de data asta i-a trecut supararea foarte repede spre deosebire de alte dati cand ma certam ca un copil cuminte si politicos si ea tot statea bosumflata cateva zile.
Asadar … nu am fost cuminte. Macar sa aiba grasanul motiv sa nu vina! Nu?
Ah, sa nu uit! Merry fucking Christmas!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ganduri … de sarbatori

  1. miss Red zice:

    :))) Merry Cristmas!

  2. ggl zice:

    Ia uite aici, originile lui Moş Crăciun şi legătura lui cu ciupercuţele magice.

    Who’s Marry and why is she fucking Christmas?

Lasă un răspuns

