Vis de pitipoanca

O veche traditie spune ca de Boboteaza, daca fetele isi pun busuioc sub perna isi vor visa alesul. Nu cred in traditii populare si nici nu as incerca vreodata astfel de „ritualuri”. Mai mult de atat eu nu tin minte ce visez noaptea. De visat sigur visez pentru ca asa spun oamenii de stiinta.
In ciuda acestui lucru am tinut minte ce am visat azi-noapte! Eram eu pe un motor cu un … arab. Arabul avea peste 40 de ani si era cam gras. Si ma grabeam sa ajung undeva. Surpriza mare este unde ma grabeam asa! La … mall! :)))))
Cel mai tare vis pe care l-am avut vreodata! Eu si un arab pe un motor ne duceam la mall!
Si nici macar nu a trebuit sa pun busuioc sub perna! :)))

P.S. 1. Acum ma gandesc ca daca arabul ala e alesul meu, inseamna ca in momentul de fata eu sunt pe un drum total gresit! Damn, trebuie sa imi maresc niste parti anatomice si sa merg la shopping! Si apoi „imbracata” cu o semnificativa cantitate de cosmetice si cu mai toti neuronii electrocutati trebuie neaparat sa ies prin cluburile frecventate de alesul meu! :)))
2. Oare ce incearca subconstientul meu sa-mi spuna? Orice ar vrea sa spuna, mai bine ar zice-o direct! Nu-mi plac ocolisurile!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Vis de pitipoanca

  1. miss Red zice:

    Ca vrei la mall ??? Eu am visat k Mr Stupid :d ca am nimerit peste el intr-o zi cu soare – si cum am pierdut prin ceva incaperi la un moment dat m-am trezit ca el s-a pierdut in multime :d …

  2. Lusio zice:

    Eu ti-am zis sa nu te mai culci prea devreme 😆 De acolo ti se trage 😆

  3. Alexander zice:

    pRETENUL MEU BLACE LA TINE MULT! sI CE SA VEZI…ARE SI MOTOR! BURTA PE MASURA ESTE…LA MALL BLACE MULT SA MERGEM CU FETE. FETELE DIN ROMANIA ESTE BUNE SI NUCI NU CERE MULT BENTRU IUBIRE. EL VREA SA INTALNEASCA LA TINE BENTRU CUNOASTE SI BRIETENIE! Asadar…sa curga cico-ul in valuri!!!

  4. Florin zice:

    Problema cu subconștientul nu e faptul că nu spune direct, căci chiar spune direct ce are de spus… problema lui e că nu vorbește aceeași limbă ca și noi, el doar ia lucruri din mentalul nostru conștient, care corespund mesajului ce vrea să-l transmită și le asamblează (chiar dacă nu se potrivesc din pct nostru de vedere)… astfel, din visul tău cu arabu’ poți foarte bine să deduci că te vei mărita cu dorința de a face shopping, căci ea e probabil „arabul” care mereu te duce la cumpărături 🙂

Lasă un răspuns

