Doi ochi albastri

Azi am vazut cei mai frumosi ochi albastri din lume! Nuanta aia nu am mai vazut-o vreodata … poate decat pe cer in cea mai frumoasa zi de vara.
A trecut atata timp incat uitasem cum e sa fii fascinat de ceva! Bine, saptamana trecuta m-au fascinat picioarele unui tip in blugi. Dar nu se pune! :))))
Ochii astia albastri vin la pachet cu o atitudine usor aroganta (de aproape 2 metri :))) ) si cu o tacere ce potenteaza misterul culorii lor. Magnetici! Aproape ca nici nu indrazneam sa ii privesc prea mult. Mi se parea ca imi pot incatusa privirea … si nu numai. 😛
Incredibil in ce hal m-a lovit privirea aceea invaluita in albastru enigmatic! Si incredibil ce tampenii si lucruri banale am putut sa-i spun! Urasc gandul ca sunt una din cele multe care reactioneaza asa in fata lui! Desi … daca ma gandesc bine si el a spus tot tampenii. Ha! :))))
Mi-au facut ziua foarte frumoasa ochii aia albastri! Si mi-au intarit ideea ca locul meu nu e aici ci in alta parte, intr-o alta lume … precum lumea ochilor albastri.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Doi ochi albastri

  1. ggl zice:

    Mda si eu am iesit odata cu o colega pentru ca mi-au placut pantofii ei. Phoniest date ever and a total turnoff.

  2. Florin zice:

    Știi cum se zice: „Ochii albaștrii ca seninul/ Te îmbata ca și vinul” 🙂

Lasă un răspuns

