Bine pentru bine

Cu cateva zile in urma am ajutat o colega la serviciu intr-o treaba foarte importanta pentru ea si viitorul ei ca angajat. Stiu, promisesem sa nu mai fac lucruri altruiste. Dar nu am putut sa stau cu mainile in san cum au facut ceilalti, nu am putut sa ma intorc si sa zic „nu” atunci cand am fost rugata sa ajut. Si poate drept multumire am primit laude si aprecierea superiorilor (nu a sefului direct, ci a unor persoane aflate mult mai sus decat este sau va fi el vreodata). Lucrul asta mi-a amintit de cine sunt eu de fapt si de cate pot face. M-am simtit putin aiurea pentru ca atentia fusese indreptata spre mine si nu spre colega a carei activitate era direct vizata. Dar m-am simtit bine ca acei oameni sa imi confirme ceea ce dadusem uitarii: I can do better than this!
Intr-adevar recent in viata mea au aparut elemente noi parca menite sa ma trezeasca din starea de adormire in care ma aflu de destul de mult timp. Activitati noi, oameni noi, aprecieri, incredere, ochi albastri … pentru prima data dupa o lunga perioada lucrurile nu mi se mai par imposibile. Tot ce sper e sa nu mai apara ceva sa strice asta asa cum se intampla de obicei.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

