Birouri

Pana pe 25 mai se depun la Administratia Financiara declaratiile prin care putem directiona 2% din impozit catre o entitate nonprofit. Mi-am convins colegii sa le completeze si sa directioneze cei 2% aici si aici. Sa fiu sigura ca ajung unde trebuie le-am dus chiar eu. La administratia financiara de care apartin toata lumea „muncea”. Dar se muncea cu atat spor incat holul era plin cu oameni care asteptau la usi. Initial am fost directionata catre camera 6. Stat la coada, cuminte, rabdatoare. In sfarsit am intrat. Am spus ce aveam de spus, domnul de acolo – singurul prezent la birou in acea camera cu 3 birouri – a dat sa-mi ia declaratiile, s-a razgandit si mi-a spus ca trebuie inregistrate la camera 7 pentru ca acolo e registrul. Un pumn in fata pentru domnul? Nu, nu puteai nici sa gandesti violent vis-a-vis de el pentru ca avea o fata care emana lene si moleseala de te molipsea si pe tine.
Am luat-o de la capat cu statul la coada de data asta la camera 7. Pe hol oameni care asteptau ca si mine, angajati care fumau si vorbeau la telefoane. Se tot iesea si intra pe usa la care asteptam, dar erau angajatii nu oamenii ce asteptau. La un moment dat a ramas intredeschisa si am vazut o doamna in picioare asteptand in mijlocul camerei. Vocile din jur spuneau ca nu mai este in birou domnul X pe care il astepta doamna. Am intrat in speranta ca mai sunt alti oameni in birou care pot sa-mi intregistreze declaratiile. De unde? Alte birouri goale! Pentru ca absenta domnului X mi-a fost confirmata de o alta persoana angajata acolo care a adaugat ca are foarte multa treaba unde era plecat, am decis sa plec si eu. Am revenit dupa aproximativ o ora. De data asta am intrat destul de repede, dar domnul X iarasi lipsea. Aparuse un coleg de birou de-al sau care a fost dragut si l-a anuntat ca il astept. Intr-un final a venit mult asteptatul domn. I-am spus despre ce e vorba si mi-a zis sa las declaratiile pe birou. Ceeee??? Nici vorba! I-am spus ca vreau numere de inregistrare. I-a sunat telefonul si a plecat din nou grabit din birou. Iar asteptare! Imi venea sa le inregistrez eu! Registrul era acolo, la fel si stampila. Intr-un final a revenit plimbaretul si a inregistrat declaratiile. Misiune indeplinita! Mai apoi prin oras m-am intalnit cu domnul de la camera 6. Facuse omul cumparaturile daca tot era la serviciu. Mda, … asa merg lucrurile in tara mea!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Birouri

  1. miss Red zice:

    nasol 🙂 hai sa schimbam ceva !!!

Lasă un răspuns

