Houston, we have a problem!

Nu pot sa mananc, nu pot sa dorm, nu ma pot concentra. Gandurile imi zboara aiurea, stare euforica aparent fara motiv.
Prima impresie: destul de scundut, slabut, fragil. Not my type! Si totusi … dragalas, vesel, amuzant, suflet frumos. Apoi am uitat chipul. A ramas impresia.
A doua impresie: uratel, oarecum alura de tocilar. Poate impresia a fost influentata de anumite lucruri pe care le-a facut si care nu mi-au fost pe plac.:D Sau poate a fost doar reactia mea de aparare.
Si totusi … are ceva … ceva care ma duce mereu cu gandul la el. Poate pentru ca e un om normal a carui viata isi urmeaza cursul firesc, un om dedicat activitatii pe care o desfasoara, un om cu capul pe umeri care stie incotro merge.
Ieri seara l-am sunat. Nu aveam o hartie pe care credeam ca am uitat-o acolo si care era importanta. La indemnul cuiva, am acumulat suficient curaj sa sun. De abia mai apoi mi-am dat seama ca era 8 Martie si trecut de ora 21. Putea sa fie in oras! Il deranjam in timpul liber pentru o problema de serviciu. A raspuns si aproape ca nu i-am recunoscut vocea. A vorbit frumos, nu a parut deranjat. Era acasa se pare, avand in vedere ca nu se auzea zgomot in telefon. Dupa telefon … o stare de fericire inexplicabila. Nu ma puteam abtine sa nu zambesc. Pulsul o luase razna si imi venea sa topai prin casa. „O seara frumoasa” imi urase si chiar era o seara fantastic de frumoasa!
Cum e posibil? Eram atat de sigura ca nimeni nu va mai putea sa aiba un asa efect asupra mea! Ma port ridicol! Ca o adolescenta indragostita! Indragostita? … Nu-mi trebuia asta acum! Nu sunt in stare … nu sunt pregatita … nu vreau … nu pot … Ar fi fost mai bine sa nu-l intalnesc! Intr-adevar Houston, this is a problem! …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Houston, we have a problem!

  1. miss Red zice:

    nu te porti ridicol .. m-am simtit la fel dupa ce am telefonat odata cuiva …

    te pup

    si .. telefoneaza-le si altora nu numai lui ….

  2. nexya zice:

    hmmmm ”Indragostita?” De ce nu ? 🙂

  3. Alexander zice:

    Houston…disregard that last transmission! Operatorul a luat-o pe campii! There is no problem with the fact that… Si daca stau sa ma gandesc mai bine, e f misto cu iubire….love love love! Acum ca esti dependenta…dozele mici si conforme cu orarul sunt cele mai indicate. 😉

  4. Alexander zice:

    🙂 Ma voi face ca te cred… Senzatia creeaza dependenta si o vei vrea inapoi cat de curand!

  5. Cristian zice:

    stiu si eu! nu cumva doar proiectezi sentimente ascunse pentru cineva catre altcineva!? 🙂

Lasă un răspuns

