Ochi tristi

Zilele acestea am avut o stare de neliniste ziua si un somn agitat si intrerupt de vise noaptea. Imi amintesc ca am visat ca era razboi. Imi era frica, avioane survolau cerul si la un moment dat au aruncat cu ceva. Am privit cu groaza cum cadeau pe pamant. Nu erau bombe, ci pietricele albe vargate cu margini zimtate grena. Semanau cu margelele pe care le insir eu.
Am inceput ca mama sa bag in seama visele. 😛 Totusi cred ca razboiul semnifica lupta permanenta ce se da in mine de la un timp de vreme. Si cum ziua nu vreau sa o recunosc, rabufneste noaptea in vise …
Maine il voi revedea. Un amalgam de sentimente mi se invarteste in suflet si nu pare niciunul sa iasa victorios la lumina. De ce? De frica! Teama ce ma insoteste si in vise reuseste sa tina pe loc totul. Tocmai din cauza asta probabil si maine voi poza in indiferenta ca intotdeauna. Sau mai mult, voi lovi. Ultima data i-am reprosat ca nu se tinuse de o promisiune. Mi-a facut o placere enorma, sadica sa ii arunc noroi in fata. Pe cat de multumita eram de mine ca i-am zis-o, pe atat de rau mi-a parut mai apoi cand am vazut ca zambetul acela de copil i-a disparut si o tristete i-a umbrit chipul. A spus ca ii pare rau, dar tristetea aceea a insemnat totul; nu mai avea nevoie de cuvinte. Mi-a parut rau ca lovisem. Rautatea mea si dorinta de razbunare fusesera invinse de sinceritatea unor ochi tristi. Oare cum vor fi maine ochii astia?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ochi tristi

  1. nexya zice:

    Sa ne anunti si pe noi ce vezi in acei ochi 🙂

  2. miss Red zice:

    😉 ce mai, darklorelei ….era vina lui ca nu se tinuse de promisiuneee!!!!!

Lasă un răspuns

