Ochi tristi II

Ma intrebam ieri cum vor fi ochii aceia azi. Acum am raspunsul. Erau furiosi, enervati pentru ca li s-a parut ca autoritatea le-a fost subminata. Degeaba incercau alti ochi sa spuna „Nu asta am vrut sa spun! Ai inteles gresit!”, ochii aceia mereu veseli erau acum pachet de nervi si cu ton ridicat au replicat „Asa s-a inteles!”.
Mda, am reusit sa-l enervez pe cel mai calm om de planeta! Incredibil talent am! Din pacate nu a vrut sa inteleaga ca nu asta mi-a fost intentia. 😦 Si uite asa the great day turned into a shit day!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ochi tristi II

  1. nexia zice:

    Niciodata nu facem ceva cu rea intentie , interpretarea este de multe ori alta si nu este vina noastra ci starii de spirit in care se afla celalalt . Acei ochi o sa zambeasca cand te astepti mai putin , cand privirea ta o sa fie aspra si aroganta , acei ochi o sa vada altceva …totul depinde de ”retina sufletului ”

  2. miss Red zice:

    se mai intampla …..

Lasă un răspuns

