Fapte bune, fapte rele …

E sarbatoare, ar trebui sa fim mai buni, sa avem sufletele pline de lumina si iubire, bla-bla-bla. Tocmai acum m-am gasit eu sa nu mai fiu o persoana buna! Asa ca nu le voi mai ajuta pe cele doua colege care imi solicitasera timpul liber si competentele. E ok sa fii bun, dar cu cine merita! Cu aia care se folosesc de tine si care candva ti-au mai facut si rau nu cred ca e potrivit. Sunt o persoana rea? So what? A fost cineva langa mine cand mi-a fost mie rau? M-a ajutat vreunul cu ceva? Astora doua nici nu le-am cerut vreodata ajutorul. Nici nu au cu ce sa ma ajute ele pe mine! Ar fi putut sa ma ajute aia pe care ii consideram prieteni, aia de la care aveam pretentii mai mari. Dar nici aia nu au facut-o! Imi amintesc de telefoane inchise cu sau fara explicatii, de amanari, de replici prin care vroiau sa ma faca tot pe mine vinovata de vreo situatie, de raceala si distanta. Pana la urma tot singur treci peste hopuri … daca treci. Asta daca ai principii, daca mai ai coloana … Mai sunt si aia care reusesc folosindu-se de altii (de genul celor doua de mai sus).
Am nervi cu atat mai mult cu cat am avut o discutie cu cineva care mi-a mai lamurit putin imaginea pe care o aveam despre o „prietena”. Ma simt folosita si mi-e sila de lumea asta! Bani si ipocrizie! Scopuri „inalte” ascunse dupa imagini angelice!
So fuck you, people! I don’t want you in my world! My world… care e asta? Mai mereu am impresia ca eu nu sunt de aici! Nu ma potrivesc cu nimeni si nimic! De parca sunt ultimul exemplar dintr-o specie ajunsa la finalul propriei apocalipse! Nu-mi mai gasesc nici mediul de viata si nici semenii! Doar ma lovesc mereu de alte specii aflate in floarea evolutiei si alerg ca un animal haituit cautand fara speranta un adapost … Eh, dar acum cu descoperirile astronomice poate imi voi gasi locul! 😛

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Fapte bune, fapte rele …

  1. miss Red zice:

    :p vaiii, ce suparata esti si tu ;))) !!! ce spui, ti-ar face placere sa locuiesti pe planeta rosie , galaxia colorata??? 😉

Lasă un răspuns

