Nu-mi pasa …

Si totusi exista o legatura intre poezie si titlul articolului. 😀
Nu-mi pasa de tine.
Nu-mi pasa daca poezia nu are valoare artistica.
Nu-mi pasa cine o citeste.
Ma bucur ca intuitia imi functioneaza si ca am ascultat-o chiar daca uneori nu am inteles-o pe deplin.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Nu-mi pasa …

  1. miss Red zice:

    si eu obisnuiam sa scriu pe … agenda de la Avon, aceea cu hello tommorow :))))
    Daca mai au … mai vreau o agenda :)))

  2. Cristian zice:

    ma bucur ca ai publicat-o 🙂

  3. nexya zice:

    imi place 🙂 acum intoarce foaia 🙂

  4. miss Red zice:

    darklorelei :d ce mai faci ? 😛 . e vara in ro …

  5. 1altcineva zice:

    Foarte abstracta poezia… as putea specula mesajul transmis zile intregi… Si eu scriu ocazional si le postez pe blog, dar poezia asta nu lasa nicio „portita” de intrare… E pur si simplu inchisa. Felicitari cui a scris-o.

Lasă un răspuns

