Eurovision 2012

Aseara m-am culcat la 2 pentru ca am vazut Eurovision-ul desi intentionam sa plec dupa a doua melodie. Aveam cateva melodii preferate: Ungaria, Danemarca si Serbia. Pe primele doua le auzisem in prima semifinala, iar asupra celei de-a treia mi-a atras atentia Lusio. Dintre ele doar una a ocupat un loc printre primele: Serbia, locul 3 – reprezentata de Zeljko Joksimovic. La un moment dat am sperat chiar la locul 1, dar Loreen vrajise toata Europa cu dansul ei hipnotizant, iar bunicile din Rusia au copt-o de-un loc 2.
De aseara ascult fara intrerupere Nije Ljubav Stvar. Nicio alta melodie nu am ascultat azi. Cred ca o voi auzi si in somn! :)))

Am facut cercetari si am gasit ca o mica parte (cateva masuri) este aceeasi ca in melodia Paradise a celor de la Coldplay. Nu mai conteaza! Imi place enorm! Si e mult, dar muuuuult mai buna decat melodia celor de la Coldplay! In plus iata aici si asemanari intre melodiile celor de la Coldplay si alte melodii mai vechi. Si de melodia castigatoare am auzit ca ar fi inspirata din alta!
Imi place ca sarbii au decis sa cante in limba lor, dar au fost destul de destepti sa faca versiuni in alte limbi (rusa, engleza, spaniola) si sa vizeze astfel un public mai larg. Versiunile se pot descarca gratis de pe site-ul artistului: http://www.zeljkojoksimovic.com
Despre solist, Zeljko Joksimovic, am citit ca a mai participat la Eurovision ca interpret (in 2004 cand a ocupat locul 2) si compozitor (piesele lui situandu-se in primele 10). Talentat sarbul! Stie vreo 5 limbi straine si canta la 11 instrumente muzicale. Si frumusel pe deasupra! Un fel de George Clooney balcanic! Clar: I’m in love! 😛
Alte considerente
Despre ai nostri de la Mandinga … ma asteptam la un loc mai sus. Nu are Elena voce buna, dar macar nu s-a mai incurcat. S-a vazut insa ca ii era tare frica sa se desfasoare sa nu cumva sa greseasca. Genul lor ar fi trebuit sa prinda la popoarele balcanice. Noroc cu fratii de peste Prut care ne-au dat punctaj maxim!
Cred ca a fost nedrept ca Ungaria sa ia un punctaj asa mic. Melodia mi-a placut si cred ca se va auzi la radio. De remarcat ca a fost cantata foarte bine live. Eu o auzisem doar inregistrata in videoclip si mi-am inchipuit ca are efecte pe voce. Culmea! Nu avea! Bravo ungurilor!
Melodia Danemarcei era vesela, energica si semana pe o mica portiune cu melodia Crazy a lui Seal.:P Soluna are voce foarte buna.
Babutele din Rusia … era de asteptat sa fie undeva sus pentru ca sunt o proiectie a afectivitatii pentru bunicile noastre. Rusii ne-au manipulat.:P
Melodia castigatoare, Euphoria, este o combinatie interesanta intre ritmurile de club actuale si muzica anilor ’90. Se adauga un element copiat – dansul a la Madonna, Frozen – si se mixeaza cu o atitudine de invingator, toate turnate intr-un personaj exotic, Loreen. Interesant ca este musulmana si a cucerit Europa … dar devin paranoica. :P:))
End of Eurovision story pe 2012!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Eurovision 2012

  1. eumiealmeu zice:

    mie mi-au placut Danemarca, Ungaria si Lituania.
    dar nu e dupa ce imi place mie, ci dupa ce place lumii intregi.
    oricum, spectacolul a facut ca 3 ore din viata noastra sa aiba o alta culoare, pardon… un alt sunet 🙂
    spor-t!

  2. old an zice:

    Te astept in juriu. Data viitoare.
    (daca astia au juriu! ca nu stiu….)

  3. old an zice:

    Mai ales babaganouj

Lasă un răspuns

