Ganduri catre tine

Mi-e dor de tine! Desi am probleme importante pe a caror rezolvare trebuie sa ma concentrez ma trezesc gandindu-ma la tine! Poate ca te vad ca pe o salvare, ca pe o portita prin care pot sa evadez dincolo de probleme … poate ca mintea mea te-a creat doar sa ma salveze de la nebunia pe marginea careia merg acum. Mi-e teama ca daca tu dispari voi cadea in abis. Inchid ochii si tot ce vad sunt alti doi ochi … doi ochi caprui blanzi si inteligenti ce ma privesc cu o curiozitate nefireasca, nepotrivita relatiei oficiale dintre noi. Imi amintesc ca iti priveam obrajii in timp ce imi vorbeai si ma gandeam ca atunci cand erai copil toate fetele trebuie sa te fi ciupit de ei. Imi venea sa ti-i sarut si sa-ti spun ca tot sufletul meu iti apartine, ca ti-a apartinut mereu chiar si fara sa te fi stiut. Te-as fi strans in brate si ti-as fi urlat cat de dureros a fost fara tine! Atat de mult te-am asteptat! Acum ai in sfarsit chip! Acum stiu ce vreau, cum vreau, pe cine vreau! Acum totul are sens! Acum am motivatie sa merg inainte!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ganduri catre tine

  1. old an zice:

    Poezie?

  2. Xenonisis zice:

    Lorelei, lasa aberatiile si spune-mi ce crezi despre noul album al lui Cheryl … 🙂

  3. old an zice:

    E subiectiva?

Lasă un răspuns

