Can’t get outta my head


Can’t get you outta my head … Da, in ultimul timp nu mi te mai pot scoate din minte! Esti mereu prezent fie ca imi zambesti, fie ca ma enervezi. Problemele grave, gandurile negre imi dispar oricat de mult incerc sa ma concentrez pe ele si apari TU! Mereu TU! Au trecut cateva zile de cand te-am vazut ultima data si nu reusesc sa-mi amintesc decat ochii veseli si vocea calda. Imi mai amintesc gesturi si franturi de discutii. Niciodata nu stiu cu ce esti imbracat. Dar vad ochii … cu ochelari dandu-ti un aer de nerd frumusel … fara ochelari dandu-ti un aer copilaresc, strengar. Nu, nu mi te pot scoate din minte si ma intreb … de ce ai aparut tocmai acum?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Can’t get outta my head

  1. sam zice:

    au trecut cateva zile, ai reusit sa-l scoti din cap? bine ca nu e la inima…

  2. old an zice:

    Dragut. Banal. Intalnirea „ochelaristilor” fara ochelari……
    Ca sa nu traduc „nerd”….

  3. Camelia zice:

    De ce a apărut tocmai acum? pentru că nimic nu este întâmplător, iată de ce.

Lasă un răspuns

