Tu nici nu stii …

Un telefon si aceeasi voce calda. M-am indragostit de vocea asta! Cum s-a intamplat?
Mi-a adus vesti bune si zambetul pe buze ca intotdeauna. In ultima vreme a renuntat la limbajul de protocol, „Sarut-mana” s-a transformat in „Buna”, „dumneavoastra” s-a transformat in prenumele meu.
Normal ca am zeci de fluturi in stomac si mintea imi zboara pe alte taramuri. Ii simt batand din aripi si provocandu-mi goluri in stomac la fiecare gand indreptat catre El.
Am vorbit la telefon.
Inceput de conversatie cu iz protocolar la telefon:
eu: Buna seara! Sunt X Y.
el: Buna! Aaa, buna seara! si rade incurcat.
Final de conversatie:
eu: O seara placuta! La revedere!
el: La revedere! … O seara buna! Pa-pa! ultima formula cu voce scazuta si incurcata.
Ce stare de beatitudine e asta? De ce de cand l-am auzit la telefon chipul meu s-a blocat intr-un zambet? Si nu mi-e foame, nu mi-e somn …
Cat de adolescentina este situatia asta? Cat de adolescenta sunt eu?
Parca citisem ca recent iubirea a fost inscrisa de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii pe lista bolilor psihice. Cica atunci cand suntem indragostiti nu mai rezonam corect, suntem intr-o stare asemanatoare cu nebunia. O vedeta de pe la noi se anunta bolnava de asa ceva. Nu e singura. Suntem mai multi. Ar trebui sa facem o miscare la nivel global … ceva gen Occupy … Occupy one heart 🙂
…………………………………………………………………………………………
Tu nici nu stii ca prenumele tau e cel mai frumos din lume! Si nici nu stii ca undeva printre stramosi, tu ai avut un tatar … asa spune numele tau. Si nici nu stii ca peste exact doua saptamani eu iti voi ura „La multi ani!”. Tu nici nu stii …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Tu nici nu stii …

  1. miss Red zice:

    hahhahaha .. te-ai indragostit 🙂

  2. Florin zice:

    Ai dreptate, iubirea are comportament similar cu nebunia… însă doar similar… ca și expresia „beat de fericire”, să fi „nebun de iubire” nu înseamnă să fi bolnav… oricum, dacă e să ne luăm după psihiatria din ziua de azi, toți suntem nebuni și anormali (inclusiv psihiatrul)… prostia cu această „boală” e că se vindecă singură de cele mai multe ori și nu există tratament pentru a o face să reapară, decât poate dacă te faci expert 😉

  3. Alexander zice:

    Daca e intradevar boala psihica…e bine totusi ca nu dureaza prea mult! Oricum…e placuta „betia” pe care ti-o induce. Si cum in materie de rigori si dogme sociale….iesirea din criteriile impuse se taxeaza, rezulta ca doar oamenii bogati isi pot permite sa fie „nebuni”….si catalogati pe cale de consecinta excentrici, restul sunt niste ciudati neintelesi cu posibilitati ridicate de a-si procura cu de la sine putere, sau prin intermediul binevoitorilor ce-i inconjoara, belete catre statiuni de recuperare si agrement denumite sanatorii. Apropos…cine are un bilet catre Spa-ul care apare intr-o reclama recenta la bere sa-l liciteze. 🙂 Vezi tu…sunt putini oameni care isi permit sa savureze in totalitatea si trairea pe care ti-o confera sentimentele! Ptr restu’…s-a inventat alcoolul si alte asemenea substante…satisfactie garantata, plus ca faci tot felul de tampenii pe care nu le mai tii minte a doua zi…motiv ptr care nu poti avea vreo vina in toata povestea! Sa fii iubita!

  4. Mihaela zice:

    De ce nu il lasi sa simta dragostea ta? Ti-e teama de o posibila respingere?

  5. sam zice:

    n-ai mai zis nimic, cum mai e?

Lasă un răspuns

