Despre … copile

Ellie Goulding este o englezoaica, dar una exact cum imi imaginez eu englezoaicele: finuta, firava, gingasa, dulce … cu un aer de inocenta ce ii domina intreaga fiinta si care iti distrage atentia de la orice imperfectiune.
Acestea sunt doua melodii ce-mi plac foarte mult si unde Ellie e asa cum o descriam mai sus:


Ciudat este ca lui Ellie ii sta bine si in alta ipostaza „mai moderna”. Si mai ciudat este ca imi place si in acest clip! Chiar daca are o rochita ce abia ii acopera fundul, chiar daca danseaza provocator, ceva din aerul ala de fata finuta si inocenta ramane.

Ajunsesem la un moment dat sa ma simt complexata pentru ca eram un fel de Ellie Goulding. Si am avut aceeasi tentativa de schimbare ca si ea. Imi amintesc ca odata cea mai buna prietena a mea mi-a zis ca daca vin cu fusta scurta la ea acasa nu-mi deschide usa. Dar nu pentru ca nu as mai fi fost eu cea in fusta scurta, ci din cauza prejudecatilor ei. Eu ma uitam in oglinda si vedeam aceeasi copila fie ca purtam fusta scurta, fie ca purtam pantaloni.
Si acum tot o Ellie Goulding sunt. Si imi place! 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Despre … copile

  1. miss Red zice:

    uff ! englezoiacele sunt de obicei artagoase, f albe, dure, taioase, uff si cu masuri xxl, le place beutura si cluburile . Rareori una gingasa, suava, cu bun gust 🙂

  2. miss Red zice:

    dap exista si cate o englezoaica culta, finuta, firava, gingasa, dulce … cu un aer de inocenta ce ii domina intreaga fiinta si care iti distrage atentia de la orice imperfectiune… de obicei sunt vinovati englezoi si clima f ploioasa, concurenta si joburile …

  3. miss Red zice:

    10 stelute pt Ellie

  4. nexya zice:

    e super faina fata 🙂 imi place

  5. Mihaela zice:

    Hainele nu schimba omul in interior ci ii dau o anumita prezenta. Sunt simple costume cu care ne jucam, azi alegem sa fim gospodine, maine curtezane, poimaine, avocate, doctorite, asistente, etc, si raspoimaine, orice altceva.

  6. old an zice:

    Daca apari asa si zici ceva englezeste… iti deschid usa. Ce sa fac??? Doar nu-s prietena ta!?!

  7. Mie cel mai mult mi-a placut prima ei melodie: Starry Eyed pentru ca, fiind prima, trebuia sa o reprezinte intr-un mod incredibil. Acelasi criteriu a trebuit sa fie aplicat si videoclipului. Dupa mine, a reusit.
    Totusi, in ciuda noilor stiluri pe care le va adopta, deoarece un cantaret trebuie sa se afle in continua schimbare pentru a se juca cu imaginatia fanilor, Ellie va ramane cunoscuta pentru miscarea aceea cu piciorul pe care o face deseori si pentru momentele in care se aseaza pe un scaun, isi ia chitara si face ce stie ea mai bine.
    In ceea ce priveste melodia Your Song, si eu consider ca i se potriveste foarte mult chiar daca, initial, dupa cum stii, melodia a fost cantata de catre Elton John.
    Ceea ce imi place la invazia britanica pe piata muzicala este faptul ca nimeni nu se mai satura de ea. Toti ii stim pe Adele, pe Ellie, pe Cheryl Cole, pe Jessie J,pe britanicul adoptat Gotye… Si noile talente continua sa apara (ex: Delilah) astfel incat, in viitor, cand vom vorbi despre muzica, vom avea tendinta de a intoarce imediat capul spre scena muzicala engleza.
    Ceea ce ma intristeaza este faptul ca am auzit piesa asta la radio abia luna trecuta cand, de fapt, ar fi trebuit sa fie difuzata acum 2 ani, atunci cand albumul a fost lansat.

Lasă un răspuns

