Ce-ar fi daca …

Prejudecati, teama si vis … Cum sa le transform in libertate, curaj si realitate?
Am fost la un workshop unde ni s-a dat o tema de gandire interesanta ce incepea cu „Ce-ar fi daca …?”. Chiar asa!
Ce-ar fi daca m-as afisa cu B?
Ce-ar fi daca nu m-as afisa cu B, dar ne-am intalni totusi pentru … o „descarcare” partiala sa-i zicem.
Ce-ar fi daca nu i-as mai raspunde la telefon? Gustul razbunarii este dulce-amarui …
Ce-ar fi daca as visa in continuare la A?
Ce-ar fi daca i-as zice lui A ca vreau sa ne vedem la un suc?
Ce-ar fi daca A m-ar invita la un suc? … Uaaaa, tsunami!
Ce-ar fi daca m-as culca eu acum pentru ca e tarziu si aberez … ?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Ce-ar fi daca …

  1. Florin zice:

    Ce-ar fi dacă am înceta să credem orbește că suntem oameni cu suflet și am începe să credem că suntem suflete care experimentează viața ca om? 🙂

    • darklorelei zice:

      Hmmm … o idee interesanta. In acest caz nu am mai avea prejudecati si temeri. Nu? 😀

      • Florin zice:

        Binențeles, atunci ar prima iubirea și nu orgoliul 🙂

      • darklorelei zice:

        Iubirea??? Eu ma gandeam mai degraba la … „experimentare”. 😛

      • Florin zice:

        Întotdeauna poți experimenta orice cu orice și cu oricine… problema este că atunci când îți schimbi optica și nu te limitezi la a crede că ești doar corpul tău, vei fi animată de cu totul alte sentimente și gânduri… experiențele în acel caz ar fi realizate pe un fond de iubire și nu de egoism (așa cum se întâmplă acuma)… odată cu schimbarea atitudinii tale se schimbă total și viziunea asupra experiențelor… spre exemplu, nu vei mai dori să faci sex dintr-o dorință sălbatică și necontrolată, ci din dorința de a experimenta senzații și lucruri pe care altfel nu ai avea cum să le ai… exact ca și un copil ce se bucură plin de iubire de toate lucrurile care-l înconjoară 🙂

  2. old an zice:

    Partea cu „nani” mi-a placut. Da’ n-am inteles….. Cu A sau cu B?

  3. nexya zice:

    Sa nu-i raspunzi la telefon lui B ? Ala bala portocala …
    Ce-ar fi sa te hotarasti ce vrei ! Ce-ar fi sa cantaresti ce simti ! Ce-ar fi sa risti ! Ce-ar fi sa nu-ti pese de ce zice lumea ! Ce-ar fi sa simti ca traiesti !
    Doamne astea parca le-am scris pentru mine 🙂

Lasă un răspuns

