O okazie ratata!

Sa vorbim despre cum se fac afaceri in Romania! Faci o platforma pe care oferi gratuit posibilitatea vanzarii/cumpararii de produse. Practic, oricine are cont aici poate sa vanda si/sau sa cumpere. Dupa ce site-ul in cauza devine cel mai cunoscut din domeniul respectiv, treci la atac: impui taxe si comisioane. Oamenii care deja au un istoric aici nu vor mai pleca pentru ca isi pierd clientii. Si asa sunt nevoiti sa plateasca. Dar pentru a plati au nevoie de cont incarcat. Ok, il incarca! Dar sa vezi lucru mare: sunt limite impuse si aici! Praguri minime de sume cu care sa reincarci contul. 10 euro cel mai mic! Nenorocitilor, daca eu fac o vanzare de 20 lei de ce imi trebuie 10 euro in cont?? Hmmm, sau poate va trebuie voua! Sunt curioasa ce se intampla cu banii atunci cand contul ti-e suspendat definitiv. Nu e mentionat niciunde pe site.
Cum se suspenda contul? Foarte usor, rapid si fara posibilitatea de a te apara! La trei avertismente ai contul definitiv suspendat.
Am primit deja doua. Pe primul recunosc ca l-am primit pe drept. Am pus un pret la produs si alt pret am trecut in descriere. Cum nu citisem Termeni si conditii, habar nu aveam eu ca pot lua avertisment. Dar avertismentul asta nu vine singur, vine simultan cu stergerea produsului. Adica nu ti se da nici macar o sansa sa iti indrepti greseala! Mai mult de atat, cand am cerut explicatii intr-un email am primit acelasi text din Termeni si conditii. Ori eu intrebasem clar: „Daca in Termeni si conditii scrie ca incalcarea regulamentului POATE aduce STERGEREA sau EDITAREA acelui produs, de ce nu mi-a fost data posibilitatea sa editez informatia in loc sa mi se stearga produsul? … mai ales ca era prima abatere si mai ales ca ei nu pierdusera niciun ban la faza asta.”
Al doilea avertisment e cel mai aiuritor posibil. Cica nu am folosit un pret rezonabil pentru un produs. Pusesem 1 leu la acel produs si nu face nici mai mult, nici mai putin! Am cerut din nou explicatii care nu au aparut si presupun ca nici nu vor mai aparea. Acest avertisment a adus cu el si suspendarea contului pe 7 zile. Bonus: ma informeaza ca, la inca un avertisment primit, imi vor suspenda definitiv contul. Minunat!
Acum ma intreb eu daca nu cumva persoana care mi-a raspuns pe mail si pe care am sictirit-o urmareste in mod special contul meu. Mai ales ca la o cerere de evaluare a raspunsului sau i-am dat negativ, nesatisfacator. Sau poate am luat-o razna cu atatea conspiratii …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la O okazie ratata!

  1. Florin zice:

    Poate că site-ul are un prag limită de preț sub care nu poți trece, adică 1 leu e totuși fără rost (zic eu) pentru cineva care dă 10 euro… poate pragul de 10 euro e făcut anume ca să nu poată intra orice om ce vrea să vândă o cutie de bețe, astfel țintind un public care are lucruri mai scumpe de vânzare… oricum, dacă îl puneai pe blog sunt sigur că găseai și cu 5 lei cumpărător la produsul ăla cu 1leu 🙂

    • darklorelei zice:

      Nu, nu sunt limite de pret impuse. Acel site face multe abuzuri sub pretextul incalcarii regulamentului. Nici pana acum nu mi s-a raspuns clar de ce considera ei ca acel produs trebuia sa aiba un pret mai mare.
      Nu cred ca se face mare lucru cu vanzarea pe blog. 😛

  2. laurentiu zice:

    da stiu. exact la fel am patit-o si eu cu anumite produse.. si tot n-am aflat clar care a fost problema la un anumit produs… ei tot imi trimiteau termenii si conditiile. asta e naspa cand cineva are monopol. btw.. i’m starting to love you.r blog 🙂

    • darklorelei zice:

      Oooo … dar au continuat. Si mi l-au inchis definitiv. Apoi le-am dat un mail in care i-am facut cu oua si otet. Si culmea! Mi-au reactivat contul! =)))))
      Ma bucur ca gasesti interesant blog-ul meu. 😛

Lasă un răspuns

