Puncte de interes

Ce am mai facut in ultimul timp? Principalele motive de fericire, stres si interes starnit sunt:
1. A … e mereu in mintea mea. Zambetul senin, vocea calda, mersul alert, eu lasata sa merg in urma lui pe hol, afirmatia ca mi-a recunoscut numarul de telefon, tonul ridicat, discutia cu accente copilaresti de pe hol si multe pe care nu le pot enumera aici mi se amesteca naucitor in minte. As vrea sa scap de acest „personaj imaginar” pentru ca altfel devine manifestare schizofrenica. Apropos de asta, am vazut un fel de documentar despre o fetita cu schizofrenie. Cumplita afectiune! Un chin atat pentru bolnav cat si pentru cei din jurul sau!
2. Platforma de vanzari online – cum era de asteptat, mi-au suspendat definitiv contul invocand motive imaginare. Iata ca nu numai eu sunt cu chestiile imaginare! Se pare ca si acolo lucreaza cel putin unul cu schizofrenie paranoida. Le-am trimis un email de multumire la care inca nu au raspuns. Dureaza pana inteleg mesajul meu care se intinde pe cateva randuri bune. Nu degeaba i-am intrebat daca nu au macar un angajat capabil sa inteleaga mesajul unor texte de cateva randuri. Fuck them! Se adauga la lista idiotilor care nu sunt compatibili cu Romania mea! … Romania mea? Hmmm … chiar ca m-a influentat documentarul cu fetita …
3. James Holmes – am intrat intr-un grup care are ca deviza gasirea adevarului despre ce s-a intamplat la cinematograful din Colorado. Sunt membru activ. And proud of it! … avand in vedere ca nu obisnuiesc sa ma implic prin comentarii si munca de documentare in alte grupuri din care fac parte. Poate voi scrie un articol intreg despre subiectul asta. Sunt atatea inadvertente, atatea intrebari si atata tacere din partea autoritatilor si din partea mass-media incat e imposibil sa nu fie ceva in neregula in toata povestea asta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Puncte de interes

  1. miss Red zice:

    :))))) asteptam articolul despre criminalul din colorado :)))) DEVINE F INTERESANT SUBIECTUL
    ipoteza : jAMES hOLMES a intrat in contact cu un extraterestru, extraterestrul l-a posedat si l-a determinat sa ucida oamenii veniti sa vada filmul 🙂

  2. miss Red zice:

    p.s .. solve the troubles with A. 😀 Il inviti la un suc si vezi ce are in cap :*

  3. Xenonisis zice:

    Lorelei,

    Nu mai știu de ce ne-am certat în trecut, însă astăzi mă simt dator (ca prieten virtual) să te anunț că… ai cam luat-o razna!!! Un control periodic la cap nu ți-ar strica să știi… LOOOL

    Văd că a apărut o nouă *roșiatică* care te susține vârtos (Miss Red), ea este cumva cealaltă identitate din mintea ta ? Ești conștientă că suferi de personalitate multiplă Lorelei? Cumva vă logați separat pe net, tu și Miss Red Harlot (exact ca în filmul Fight Club cu Brad Pitt) cumva împărțiți și același bărbat?

    Pfiu, bată-te să te bată – complicată mai ești fato!!! Spune sincer, ai avut vreodată senzația că ești două femei în același trup? Ceva de genul : Miss Red + Lorelei = Fifty Shades of Red

    În altă ordine de idei și fără nici o legătură cu postul tău – cred că am găsit o nouă muză… Incredibil nu-i așa? După 3 ani de Cheryl cred că voi începe să mă reorientez, m-am cam săturat de atâta amor platonic… LOOOOOOL

    Cheers!

    • darklorelei zice:

      Xenon darling, tu imi spui mie ca am luat-o razna? :))))) Numai uita-te pe blog-ul tau sa vezi care este tema articolelor tale din ultimul an! Obsesia este simptom pentru mai multe afectiuni psihice. In care din ele te regasesti, iti poate spune un psihiatru.

      • Xenonisis zice:

        Lorelei, având în vedere că sunt cel mai mare scriitor în viață, îmi permit să fiu și obsesiv în textele mele, uneori, dacă doresc să fiu așa! Și ce e iubirea de fapt? Nu obsesie?

        Revenind la problemele tale – tu, tocmai tu, îndrăznești să fii atât de arogantă cu mine! Tu cea care faci spume la gură mai ceva ca locomotiva Diesel pe aburi atunci când îți scriu pe nume! Sau ai uitat că îți știu numele real ?

        Domniță *., nu mai pozați în leoaică feroce când de fapt nu sunteți decât o pisicuță speriată până și de propria umbră lăsată pe perete noaptea târziu… ::))))))))

        Nu mă supăra deci domnișoară *.- că imediat îți tai gheruțele (cu o foarfecuță) și te strig pe nume să știe toată lumea cine ești!

        Miauuuuuuuuuuu!

        LOOOOOOL :)))))))))))))))

      • darklorelei zice:

        Revii mereu cu amenintarea asta copilareasca (sa nu o caracterizez mai dur).
        Pot face si eu „amenintari”. Ce ai zice daca ti-ai vedea chipul asociat cu Xenonisis? Ce ai zice daca as face cunoscuta profesia ta sau locul de munca? Hmmm, leule, simti cum ti se zbarleste coama?
        Ah … si tot zici ca stii numele real … de fapt, stii prenumele! Si atat!

      • Xenonisis zice:

        Lorelei, amenițarea asta tu ai creat-o, prin felul ciudat în care ai reacționat când ți-am scris numele în public! Mă amuzi sincer, ție îți e frică de propria identitate, nu mie!

        Iubita, chipul meu e deja asociat cu Xenonisis! Ai probleme cu vederea? Fotografia mea apare pe Twitter, dar stai, tu nu ai aflat încă de Twitter, nu-i așa?… :)))Am uploadat poza mea și pe Xenonisis însă nu știu de ce încă apare acel leu în dreptul comentariilor mele, e problema celor de la WordPress cred!

        Nu știu dacă tu știi cu adevărat profesia mea exactă, însă nu am nici o jenă să o recunosc să știi! La fel și cu locul de muncă, nu îmi e nici jenă și nici frică (cum îți e ție) să mă identific în totalitate cu locul de muncă sau cu textele de pe xenonisis!

        Pe wordpress.Xenonisis.com o iubesc pe Cheryl, da, și? O mai iubesc încă 2,6 milioane de oameni pe Twitter, nu sunt singurul de pe planetă! Care-i problema?

        Așa că nu mi se zbârlește nici o coamă, sunt chiar distrat de comportamentul tău! Semeni cu o pisicuță care încearcă să se agațe de coada unui leu, pe bune… LOOOOL Ce crezi că se va întâmpla dacă ai face cunoscută online profesia sau locul meu de muncă??? Crezi că se va opri pământul din rotația de pe axă sau ce?? LOOOOOOL

        Ești sigură că îți știu doar prenumele, Lorelei? 🙂

        Mă fascinează frica ta interioară! De ce îți e așa frică de propriul nume? De ce nu îl scrii tu singură aici pe blog, ca să nu te mai pot amenița niciodată… Ce ai de ascuns domnișoară *.? :))))

        PS Și dacă vrei să mă deconspiri -cu orice preț- încearcă să o faci pe un alt post, nu pe ăsta (în care ne vorbești cu înflăcărare de pasiunea ta subită pentru un dement)… Ok ?

      • darklorelei zice:

        1. Apelativul „iubita” sa-l folosesti cu Cheryl sau cu oricine mai vrei tu, dar nu cu mine!
        2. Uite ca nu am fost asa de curioasa incat sa vreau sa te vad pe Twitter! :)))
        3. Daca nu-ti e nici frica si nici jena sa asociezi persoana reala cu Xenonisis, atunci te provoc sa o faci!
        4. Ai inteles gresit: mie nu mi-e teama sa spun cine sunt, doar ca NU VREAU! Vreau sa am un blog anonim! Simplu!
        5. Da, imi stii doar prenumele. Si ti-e ciuda ca stii doar atat! :P:))
        6. Un dement? James Holmes? Hmmm … am nevoie de dovezi sa cred asta! Nevinovat pana la proba contrarie! Nu e asa la americani?

      • miss Red zice:

        :)))) nu degeaba se spune ca uneori barbatii dau in mintea copiilor :))))

      • darklorelei zice:

        Unii nu reusesc vreodata sa treaca de nivelul ala.:)))

      • miss Red zice:

        hahaha.. daca nu isi fac copii …desigur

  4. old an zice:

    Ce zicea fetita aia despre „teoria conspiratiei”? Sau paranoia ii depasea aria de „competenta”?
    Si, a, A e bine?

    • darklorelei zice:

      A e bine.
      Fetita zicea ca majoritatea oamenilor sunt ignoranti, diferenta intre ei fiind data de faptul ca unii sunt ignoranti din egoism, iar altii din prostie. 😀

  5. miss Red zice:

    :)))) pe bune .. eu doar glumeam

  6. Florin zice:

    Poate că vrei să fie ceva în neregulă în treaba cu „Colorado Boy” și te fascinează atât de tare încât vrei să găsești neapărat un vinovat… poate tipul ăla chiar a luat-o razna din diverse motive și e irelevant acum ce crede ori simte despre acele acțiuni… eu zic să-i dai pace și să te focalizezi pe oameni care n-au mai făcut așa ceva și nici nu urmează să facă 😉

    • darklorelei zice:

      Hmmm, chiar trebuie sa scriu un articol despre asta! Nu pot sa cred ca un om inteligent care poate avea lumea la picioare o ia razna brusc. Daca ar fi asa, inseamna ca si eu sunt capabila de ce a facut el. Si tu. Si toti ceilalti.

      • miss Red zice:

        :))) POATE A FOST ACELASI LUCRU CA IN SUEDIA UNDE UN ALT GENIU NEBUN S-A APUCAT SA UCIDA DIN PLACERE :)))) SAU LA INDEMNUL UNEI CONSPIRATII MASONO-FANTOMA, FARA NUME EXACT, FARA CAP SI COADA ;)))

      • darklorelei zice:

        Nu prea … Breivik a fost mereu constient, a ras, a vorbit. James pare drogat, nu reactioneaza, nu vorbeste, nu zambeste …

      • Florin zice:

        Și dacă o să afli ceva ce chiar n-o să-ți placă? Sigur vrei să afli adevărul?… de fapt sunt întrebări retorice, căci și dacă ai spune da și ai afla adevărul, e foarte posibil să-l respingi fiindcă n-o să-l crezi. Și da, oricât de inteligent ești, există lucruri naturale în lumea în care trăim care pot să-ți ia mințile… am văzut-o la cineva și m-a șocat și întristat în același timp, căci cunoșteam persoana destul de bine… pur și simplu a făcut ceva ce nu trebuia și a luat-o razna. De aia ți-am spus să-i dai pace, căci indiferent ce i s-ar fi întâmplat acelui om, pe tine nu te va ajuta cu nimic dacă te concentrezi asupra vieții lui.

      • darklorelei zice:

        Vreau sa vad dovezi ca e vinovat si atunci voi crede. Pana acum lipsa dovezilor si secretizarea dosarului nu fac decat sa alimenteze ideea ca e ceva putred in povestea asta.
        Ba ne ajuta! E bine sa fim vigilenti si sa cerem transparenta, altfel avem sanse sa ajungem niste marionete in mainile papusarilor … daca nu am ajuns deja … 😦

      • Florin zice:

        Păi una e să fi vigilent și alta să cauți nod în papură… plus de asta s-ar putea să nu afle nimeni niciodată ce anume l-a determinat să facă ce a făcut… sau vrei să spui că ai rezolvat misterul JFK și al celor câteva sute de dosare „secrete” de care și lumea a uitat că există 🙂 … Și după cum spuneam și la început, tu te uiți după ăsta ce a făcut 12 crime și treci complet cu vederea cele aproximativ 3000 realizate la WTC în 11 septembrie… sau tu ești de acord cu Bush că Osama e vinovatul? dacă da, atunci chiar ești deja o marionetă 🙂

      • darklorelei zice:

        Adeptii teoriei conspiratiei au gasit similaritati cu ce s-a intamplat la WTC, cazul JFK , atentatul de la Columbine si multe alte „incidente” care au ramas cu semne de intrebare.
        Tu zici „s-ar putea să nu afle nimeni niciodată ce anume l-a determinat să facă ce a făcut”, dar eu nu sunt convinsa ca EL a facut. Vreau dovezi! Vreau transparenta! Ce au de ascuns???

      • Florin zice:

        Tot nu vezi unde încerc eu să trag clopotele (concluziile) 🙂 … e irelevant cine a făcut și ce a făcut, ci mai degrabă capacitatea ta proprie de a trage la răspundere guvernul american și prin extensie pe aceia care-l conduc din umbră. Tu vrei transparență, dar și un copil poate să vrea el înghețată mult și bine, că n-o să primească repede dacă nu-i dau voie părinții… și noi chiar suntem niște copii raportați la guvernul american, dovadă sunt realitățile precum WTC și JFK. Ei fac ce vor fiindcă nu există dovezi împotriva lor și nici împotriva celor ce trag sforile în spatele lor, dar curând le vine rândul și lor să răspundă pentru ce-au făcut, însă cu siguranță nu pentru o chestie minoră precum „Colorado Boy”. Din acest motiv ți-am spus să nu te mai îngrijorezi pentru el, ci mai degrabă pentru tine… căci din vina celor despre care am pomenit mai sus tu și mulți alții din această lume sunteți orbi la cele ce se petrec în propria voastră grădină și vă privesc în mod direct… ești analogic vorbind preocupată să vezi spectacolul de la tv al unui peștișor care se zbate pe uscat și nu vezi că avionul în care tu stai se prăbușește într-un mod iminent.

      • darklorelei zice:

        De ce crezi ca avionul meu se prabuseste?
        Si cum le vine randul si lor daca toti vor tacea malc asa cum ma sfatuiesti pe mine sa fac?

      • Florin zice:

        Și uite așa ajungem să descoasem firul în patru fiindcă ți s-a pus pata pe un Jhon Doe… eu nu te sfătuiesc să taci, ci doar să nu-i mai acorzi atâta importanță… și n-o să-ți dau detalii de unde știu eu că ți se prăbușește „avionul”, la urma urmei dacă ai fi literalmente într-un avion și cineva ți-ar spune că acesta se prăbușește te-ai lua de el în loc să verifici tu însăți?… dacă vrei adevărul caută-l, eu doar am încercat să-ți redirecționez atenția de la ceea ce contează foarte puțin în acest moment. Eu personal consider că tu ai dreptul în final să alegi ce vrei cu adevărat, sper doar să alegi ceea ce e drept, bun și divin. Dacă vrei un indiciu citește http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7130

      • darklorelei zice:

        Da, vreau adevarul in cazul lui James Holmes! 😀 Asta ma preocupa acum foarte tare.

Lasă un răspuns

