Lorelei, hope and the world

Am gasit o imagine care ma descrie foarte bine. O atasez mai jos desi nu am drepturi de autor pe ea. 😛

Ea e Lorelei, mereu altfel, mereu impotriva, mereu neadaptata la tot ce este general acceptat. Si evident, aproape … cazuta in cap. :)))) La cum sta pe bara aceea nu e de mirare. Dar se simte bine asa. Se simte bine cu ea si stie ca undeva dincolo de oglinda cea mare de pe perete mai este cineva ca ea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Lorelei, hope and the world

  1. Xenonisis zice:

    Îmi place postul ăsta, prea scurt poate, însă destul de interesant încât să mă facă să comentez… 🙂

    Nu sunt mulțumit de noua fotografie ce te reprezintă și nici nu o pot folosi ca avatar pentru tine pe blogul meu (fiind prea mică) am nevoie de o fotografie de rezoluție mai mare, caută alta!

    Câtă ipocrizie, te ascunzi mereu, ori în spatele unei flori de mac, ori sub rochița unei fetițe nevinovate deși mai mereu tu ai coadă de pește și comportament de sirenă, nu-i așa, Lorelei? LOOOOL

    Am să îți dau două răspunsuri astăzi, unul cinic și unul filozofic…

    ……………………………

    Răspun cinic :

    Nu era un secret pentru nimeni că Lorelei este aproape… căzută în cap… dusă cu sorcova, dusă cu pluta pe apa sâmbetei… Nu aveam nevoie de o fotografie sugestivă ca să înțeleagem (cu toții) că e ceva în neregulă cu tine domnișoară… :))))

    Nici o problemă însă, imediat ce vei depăși stadiul de grădiniță ai să te simți mai bine, ai să crești și tu mare și ai să privești altfel lumea din jurul tău … LOOOOL

    ……………………………

    Răspuns filozofic :

    Un proverb vechi românesc (autor necunoscut) spune :

    „Cel care joacă (e prins) în horă nu mai poate observa dansatorii și lumea din jurul lui!”

    Dacă privim lumea din jurul nostru ca o horă imensă, ca un dans de dimensiuni impresionante, devine clar că nu poți înțelege totul decât în solitudine! Cel diferit, neadaptat, neacceptat de societate, cel ce își pune mereu întrebări ciudate – acela va înțelege (probabil) mai multe decât cel care crede că are un răspuns pentru toate!

    Toți oamenii de geniu au fost considerați nebuni la un moment dat, tocmai fiindcă viziunea lor apărea răsturnată în ochii „simpletonilor” de rând… 🙂

    Introduc aici (pe blogul tău Lorelei) un nou cuvânt în vocabularul românesc -cuvântul SIMPLETON- din limba engleză! Cuvântul e genial (în opinia mea) și se pronunță aproape la fel (sensul rămânând același) și pe românește și pe englezește…. SIMPLETONUL poate fi folosit cu succes și ca unitate de măsură, cred eu… :)))))

    Cheers!

  2. Xenonisis zice:

    Nu vreau poze cu tine la grădiniță dragă! Vreau o fotografie cu tine făcută în zilele noastre! Chiar cer atât de mult? 🙂

    • darklorelei zice:

      Fara „draga”! Nu-mi plac apelativele de genul asta.
      Nu, nu e mult o fotografie. Dar e … fara importanta.

      • Xenonisis zice:

        Chiar nu înțeleg de ce cuvântul “dragă” e așa o tragedie în viața ta Lorelei… 🙂 Poate îmi explici și mie mai pe larg reacția asta ciudată! Mă lași cu gura căscată, sincer, nu te deranjează când te numesc “sweetheart” pe blogul meu dar reacționezi brusc când folosesc apelativul “dragă”! Culmea, chiar îmi ești “dragă”, nu te-aș numi așa dacă nu aș crede ce spun, eu nu mint niciodată, nu văd ce crimă oribilă comit când te alint așa…

        Însă nici nu vreau nici să insist prea mult fiindcă îmi pari cam “slabă” zilele astea…

        De când te-am sărutat și mângâiat un pic (literar vorbind) ți s-au muiat genunchii, ceva s-a “rupt” în tine… Sau mi se pare ? Nu mai ești tu cea de altădată, Lorelei care le știa pe toate, acum ești mult mai sensibilă și mai nesigură în comentarii… Plus că nu te mai ajută nimeni (observ), înainte mai sărea câte un “nătăfleț” în ajutorul tău pe blog, deși tu nu aveai nevoie de nici un fel de ajutor, totuși, îți ascundeai sentimentele mai bine când erau mai multe comentarii pe blog… 🙂

        Am ajuns cumva la inima ta, Lorelei? Atât de ușor? 🙂 Te-am mângâiat în momentul cel mai potrivit, nu-i așa? Nu ai mai putut să te aperi, ai acceptat supusă și sărutul și mângâierea mea și ai înălțat steagul alb, ai capitulat clar, s-a văzut în răspunsurile tale… Literar vorbind ți-ai lăsat trupul în mâinile mele, nu ai putut să mai reacționezi, te-ai lăsat mângâiată! Și acum mă tragi la răspundere pentru un simplu „dragă”?

        Ce să mai înțeleg? 🙂

        Îmi pare rău că te-am banat atunci, cândva, demult, când de fapt nici nu te banasem, doar am declarat asta… Reacția aia a fost o greșeală din partea mea!

        Îmi pare rău și pentru majoritatea comentariilor mele, unele extrem de agresive, eu te-am considerat puternică (erai puternică!) și de aceea nici nu prea te protejam în comentariile mele… Se pare însă că ești mult mai sensibilă decât credeam! Promit că o să încerc să fiu mai atent cu tine… 🙂

        O să te mângâi pe spatele gol mai des Lorelei, și o să mă uit și în ochii tăi când o fac… Asta te moaie nu-i așa, mângâierea, poți rezista la multe în fața unui bărbat dar nu și la mângâierile lui, trupul ți se blochează și oricât urlă mintea la tine (:)) rămâi moale când îi simți mâinile mari pe pielea ta (nu-i așa?) nu mai poți mișca din fața lui, te abandonezi în mângâierile lui… :))))

        Cheers!

      • darklorelei zice:

        Nu, Xenon, nu sunt mai slaba! Doar ca lovesc atunci cand sunt lovita. In ultimul timp, tu nu ai mai atacat. Asadar nu mi-ai dat motiv sa te atac. :))) Nu te lasa indus in eroare de cantecul sirenei pentru ca s-ar putea sa te strivesti de stanci.
        Nu e nevoie sa fii mai atent cu mine. Fii tu! Eu ma descurc! Loveste si te vei convinge!
        Ah … si nu mangaierile sau orice altceva ce tine de fizic si material ma vor face sa ma abandonez unui barbat. 🙂
        P.S. Despre apelativul „draga” … Pur si simplu nu imi plac apelativele! Sunt ok variatii/diminutive ale prenumelui, dar nu apelative de genul „draga”, „iubita”, „iubire” si alti termeni ridicoli.

  3. Xenonisis zice:

    Lorelei,tu lovesti atunci cand „crezi” ca esti lovita! Ori eu nu te-am lovit niciodata „papushe”… 🙂

    Si inainte sa faci „spume” ca o sticla agitata de PepsiCola citeste ultimul post al lui DarkJade(o poti gasi in blogroll-ul meu),genial articol,sigur o sa iti placa si tie, de la ea am preluat termenul „papushe”… LOL

    Cheers!

    • Xenonisis zice:

      Oooops, dar stai asa, eu abia acum observ ca voi -tu si cu Jade- aveti acelasi prefix(dark)!!!

      Dar pe ea am lasat-o sa fie doar Jade in blogroll, doar una e DARKLorelei…

      LOOOOL

      • darklorelei zice:

        Asa e, Xenon Siropel! Doar una e DARKLorelei! :))))
        Dupa cum vezi, si eu am preluat un termen de la Jade. 😀

      • Xenonisis zice:

        Textul marca Jade e genial, cum a maritat fata asta berea(El) cu Fanta(ea)…LOOOL

        Si totul e real, oamenii astia chiar exista in lumea reala, nu e ceva imaginar…

        Preferam sa ma alinti cu ursulet totusi, ca sa te pot „morfoli” un pic „papushe”, siropel e un pic cam prea dulce, chiar si pentru gusturile tale…

        LOOOL.

      • darklorelei zice:

        Ursulet??? Nuuuu! Poate … leut. 😛 :)))))

  4. Xenonisis zice:

    Ok, ursuletul ramane iar fara baterii… Nu e un ursulet Duracell, din nefericire…

    LOOOL

Lasă un răspuns

