O scurta analiza psihologica

In ultimul timp am inceput sa ma intreb serios daca nu cumva am o problema pentru ca imi trezesc interesul doar persoanele si lucrurile imposibile. Sau poate am o problema pentru ca le vad imposibile. Da, asta trebuie sa fie! Le vad imposibile! Imi pun singura piedici si apoi ma mir ca mi-au scapat printre degete.
Zilele acestea sunt intr-o stare aiurea: nu dorm bine, nu mi-e foame, sunt cand deprimata, cand exalt de bucurie … Trecerile astea bruste de la o stare la alta nu sunt caracteristice maniei disforice si maniei euforice? Am auzit de asta de la … James Holmes. Habar nu am daca am tradus bine deoarece nu gasesc nimic despre asa ceva in romana. :P:))
Ascult Daughtry – Start of something good. Este o melodie cu mesaj optimist, ma incarca pozitiv. Si uite asa nu ma pot opri sa nu ma gandesc ca ar fi putut fi inceputul a ceva frumos. Si o umbra de tristete imi intineaza optimismul.

In ultimul timp nu am facut decat sa visez, sa vreau lucruri, dar nu am initiat nicio actiune pentru a le dobandi. Sunt asa de putine, asa de rare lucrurile care imi trezesc interesul cu adevarat incat nu ma inteleg nici eu de ce nu fac nimic sa le dobandesc pe acelea putine care mi-au atras atentia.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la O scurta analiza psihologica

  1. miss Red zice:

    off! cred ca este vinovata toamna .. cine stie eu cred ca ai nevoie de un … boyfriend

  2. miss Red zice:

    >:D< frumoasa melodie

  3. nexya zice:

    am lispit cateva zile ….o sa vin sa reiau tot de unde am ramas 🙂 nu vreau sa pierd nimic 😀 pana una alta o sa acult acum melodia …si in rest am sa revin eu

  4. nexya zice:

    like like pt melodie si tipul din clip 😛

  5. old an zice:

    Te-ai vopsit?

Lasă un răspuns

